اصفهان؛

تلاش برای صادرات یک میلیون تن درسال

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: سياستهاي جديد ذوب آهن برای بهينه سازي شبكه توزيع محصولات فولادي،فروش وامنيت سرمايه دربازاراين محصولات است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ احمد صادقی در دیدار با رئیس اتحادیه آهن فروشان کشور، رئیس اتحادیه آهن فروشان اصفهان و دیگر فعالان این حوزه اقدامات اساسی ذوب آهن اصفهان برای بهینه سازی شبکه توزیع و فروش محصولات فولادی جهت جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان را تشریح کرد.

وی از سیاست های جدید ذوب آهن در راستای جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان ، امنیت سرمایه در این حوزه از طریق تضمین سرمایه گذاری خبر داد و افزود: این سیاست ها موجب اطمینان سرمایه گذران بابت خرید محصولات ذوب آهن اصفهان می شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، امنیت در بازار را برای سرمایه گذاران بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: ذوب آهن در این راستا سیاست هجینگ (پوشش ريسك) در فروش را دنبال می کند به نحوی که سرمایه گذارانی که محصولات این شرکت را خریداری می کنند از حداقل سود تضمین شده برخوردار شوند و در صورت كسب سود بيشتر نيز، اين منفعت به سرمايه گذار مي رسد.

وی افزود: در این راستا و برای بهره گيري از ابزارهاي مالي لازم، بنگاه هاي مالي و اقتصادي نيز بكار گرفته مي شوند همچنین اگر هيچ نهاد مالي در اين امر مشاركت نكرد، ذوب آهن آمادگي لازم را براي اين تضمين دارد.

صادقي با اشاره به افزايش 4 درصدي قيمت جهاني سنگ آهن در هفته گذشته، گفت: اين افزايش قيمت و همچنين رفع تحريم هاي كشور كه به گفته مسئولان در ماه ژانويه به طور كامل انجام خواهد شد، نويد رونق بازار محصولات فولادي را مي دهد و به ويژه با تلنگر به بازار ساخت و ساز، شاهد احياء بازار مقاطع ساختماني خواهيم بود.

وي تغييرات اساسي در شيوه هاي فروش و اهتمام جدي درجهت مشتري مداري را از ديگر اولويت هاي اين شركت عنوان کرد و افزود: در گذشته، ذوب آهن اصفهان تنها فروشنده مقاطع ساختماني در كشور بود اما اكنون شاهد شكل گيري كارگاه هاي نوردي در كشورهستيم و لذا بايد شيوه هاي فروش خود را تغيير دهيم و در اين راستا مشتري مداري، حمايت و پشتيباني از مشتري از زمان فروش تا تحويل كالا از اهميت اساسي برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان تغيير در سبد هاي محصولات و كوچك كردن اين سبدها متناسب با تقاضاي مشتريان را از ديگر سياست هاي جديد فروش ذوب آهن اعلام کرد و گفت: بايد سبدها را به گونه اي تعريف كنيم كه تمام تجار و فعالان اين حوزه بتوانند محصولات ذوب آهن را خريداري كنند.  



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.