چرا بختیاری زاده به استقلال برگشت؟

سیاوش بختیاری‌زاده پس از حنطه دوباره سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز را به عهده گرفت، در این گزارش دلایل آن را بررسی می‌کنیم.

چرا بختیاری زاده به استقلال برگشت؟

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سیاوش بختیاری‌زاده در ابتدای لیگ پانزدهم سکان هدایت تیم فوتبال استقلال اهواز را در دست گرفت. وی پس از آن که در شش بازی نتایج خوبی برای این تیم به دست نیاورد از سمتش برکنار و علی  حنطه جانشین وی شد.

پس از پایان نیم فصل حنطه نشان داد که نتوانسته تیم استقلال اهوازرا از بحران نجات دهد. وی در هشت دیداری که سرمربی استقلال اهواز بود تنها یک امتیاز کسب کرد. به همین دلیل حنطه هم از سرمربیگری آبی‌های اهواز اخراج شد.

اما نکته‌ای که بیش از هر چیز جالب توجه است بازگشت سیاوش بختیاری‌زاده به استقلال اهواز کمتر از سه ماه است.

زمانیکه بختیاری زاده در ابتدای فصل اخراج شده، محمد ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: "ما تمامی امکانات را در اختیار بختیاری‌زاده قرار دادیم و وی نتوانسته از این فرصت استفاده کند."

همچنین کارون یعقوبی مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز گفته بود: "سیاوش بیش از شروع لیگ پانزدهم نتوانست تیم را خوب ببندد. نتایجی هم که به دست آورده بسیار ضعیف است."

مصاحبه‌های مسئولان آبی پوشان اهوازی نشان می‌داد که آنها از بختیاری‌زاده بسیار ناراحت هستند. بختیاری‌زاده هم پس از برکناریش و همچنین انتخاب حنطه به عنوان جانشین وی بسیار ناراحت بود و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: یک دلال بزرگ به اسم "ج" با محسن ملکی فرزند محمد ملکی برنامه ای ترتیب دادند که تیم ما در دیدار با راه آهن پنج بر صفر شکست بخورد. من با دلالی برخی اخراج شدم و حنطه هم با دلالی سرمربی استقلال شد.

این طور به نظر می‌رسید، اگر کلاه بختیاری‌زاده در باشگاه استقلال اهواز می‌افتاد وی به دنبال آن نمی‌رفت اما چه می‌شود که کمتر از سه ماه بختیاری‌زاده به استقلال برمی‌گردد.

نداشتن چشم داشت مالی

بختیاری‌زاده کارمند شرکت نفت است و به گفته خودش پست مهمی هم در آنجا دارد و به این ترتیب نیاز مالی چندانی به باشگاه ندارد. وی به دلیل علاقه‌ای که به سرمربی گری باشگاه استقلال اهواز و هواداران آن داشت در ابتدای فصل با آغوش باز هدایت آبی‌های اهواز را پذیرفت. حالا هم چیزی تغییر نکرده است. وی از هیچ باشگاه پیشنهاد ندارد و می‌تواند دوباره مربی‌گری در لیگ برتر را تجربه کند.

بی پولی باشگاه استقلال

چنین مربی‌ای برای ملکی و یعقوبی بهترین گزینه است. باشگاه در بحران مالی است و بختیاری‌زاده هم اهل فشار آوردن به مسئولان برای گرفتن دستمزدش نیست.

محبوبیت بختیاری‌زاده میان هواداران

بختیاری‌زاده نزد هواداران استقلال اهواز بسیار محبوب است. این محبوبیت هم به دلیل جوانگرایی است که بختیاری‌زاده در ابتدای فصل آن را نشان داد.

محبوبیت بختیاری‌زاده میان هواداران به حدی است که زمانی که وی اخراج شد باز هم در بازی‌های استقلال تشویق می‌شد و حتی هواداران خواستار بازگشت وی می‌شدند. در حالی که حنطه تلاش می‌کرد خود را به هواداران نزدیک کند و حتی خود را خوزستانی دانست اما هیچ وقت این اتفاق رخ نداد.

با این اتفاقات پیش آمده و بحران مالی باشگاه استقلال اهواز، باید منتظر ماند و دید آیا بختیاری‌زاده در این تیم نتیجه می‌گیرد یا خیر؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حنطه ، استقلال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار