دوئل کاپیتان‌های مشهدی با تیم های سابق

در هفته نخست دور برگشت لیگ پانزدهم شاهد تقابل 15 بازیکن و یک مربی با تیم‌های سابق خود هستیم.

دوئل کاپیتان‌های مشهدی با تیم های سابقبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته نخست دور برگشت لیگ پانزدهم شاهد تقابل 15 بازیکن و یک مربی با تیم های قبلی خود هستیم.
 
در این میان دیدار پدیده پرسپولیس و گسترش فولاد- سایپا با 4 رویارویی این چنینی در این هفته رکورددار است و در مسابقه نفت تهران و تراکتورسازی هیچ تقابلی وجود ندارد.
 
پدیده- پرسپولیس
 
حسین بادامکی کاپیتان پدیده سابقه درخشانی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران دارد، وی شش فصل پیراهن سرخ پوشان را به تن کرد و با انجام 184 بازی، هفده بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.
قهرمانی هفتمین دوره لیگ برتر و 2 قهرمانی جام حذفی از افتخارات بادامکی همراه با پرسپولیس است.
 
میثم نقی زاده هافبک دفاعی مشهدی ها نیز در سال 92-91 در 19 بازی 2 گل برای پرسپولیس به ثمر رسان، نایب قهرمانی جام حذفی تنها دست آورد این هافبک تبریزی با سرخ پوشان پایتخت است.
 
یونس شاکری و میلاد غریبی دیگر بازیکن پدیده هستند که هر کدام با نیم فصل حضور در پرسپولیس و انجام به ترتیب هفت و سه بازی، یک گل برای سرخ پوشان به ثمر رسانده‌اند.
 
گسترش فولاد- سایپا
 
چهار بازیکن گسترش فولاد سابقه حضور در جمع نارنجی پوشان تهرانی را دارند.

سعید دقیقی در لیگ دوازدهم 25 بار برای سایپا به میدان رفت و 11 گل وارد دروازه رقبای این تیم کرد.

علیرضا لطیفی دفاع کنونی راه راه پوشان تبریزی در 2 سال برای سایپا 25 بار به میدان رفت.

مهدی سیدصالحی در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم و جام حذفی در 13بازی، سه گل برای شاگردان مجید جلالی به ثمر رساند.
مقداد قباخلو دیگر بازیکن گسترش نیز در یک فصل حضور خود در ترکیب سایپا آمار 5 بازی را ثبت کرد.
 
استقلال- سیاه جامگان

بی شک تقابل رضا عنایتی با آبی پوشان پایتخت اوج رویارویی بازیکنان لیگ با تیم های سابق خود در این هفته می باشد عنایتی در چهار فصل حضور در استقلال آمار فوق العاده 97 بازی و 63 گل را ثبت کرد، قهرمانی لیگ برتر پنجم و کسب 2 عنوان آقای گلی در لیگ چهارم و پنجم در تالار افتخارات این بازیکن 40 ساله همراه با استقلال به چشم می خورد.
 
میثم حسینی که در لیگ یازدهم به عنوان پدیده آبی پوشان پایتخت معرفی شد در یک فصل و نیم حضور در این تیم 42 بار به میدان رفت و2 گل به ثمر رساند.
 
ایمان موسوی مهاجم جدید مشهدی‌ها نیز در نیم فصل لیگ دوازدهم از نفت تهران به استقلال پیوست و در 16 بازی، 2 بار موفق  با باز کردن دروازه حریفان شد.
 
ذوب آهن- ملوان

جلال رافخایی و حسین ماهینی 2 بازیکن کنونی انزلی‌چی ها سابقه حضور در ذوب آهن اصفهان را دارند.
 
جلال رافخایی امید اول ملوان در یک سال بازی برای ذوبی‌ها نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و آمار 33 بازی و پنج گل را ثبت کرد.
 
حسین ماهینی مدافع ملوان نیز در 2 سال حضور در جمع ذوبی‌ها 74 بار به میدان رفت و سه گل به ثمر رساند.وی میز در مهمترین افتخار تاریخ ذوب آهن یعنی نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا عضو این تیم بوده است.
 
استقلال اهواز- صبای قم

عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز تنها بازیکن از 2 تیم است که در این دیدار به مصاف تیم قبلی خود می‌رود.
 
وی در 70 بازی صبا آمار 5 گل را به ثبت رسانده است.
 
راه آهن- فولاد

محمدرضا خانزاده مدافع جنجالی سرخ پوشان اهوازی  فوتبال خود را با راه آهن شروع کرد و در سه فصل 9 بازی برای این تیم تهرانی انجام داد.
 
استقلال خوزستان- سپاهان

عبداله ویسی سرمربی کنونی صدرنشین لیگ برتر در دوران بازی خود در بین سالهای 1373 تا 1381 هفت سال پیراهن زردپوشان اصفهانی را به تن کرد و یکی از ارکان این تیم لقب گرفت.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار