اصفهان؛

در بازی فردا به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود

مربی ذوب آهن دیدار این تیم مقابل ملوان را دیدار حساسی پیش بینی کرد و ابراز امیدواری کرد با کسب هر 3 امتیاز بازی از کورس قهرمانی جا نمانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری ما قبل دیدار این تیم با ملوان بندر انزلی  در هفته شانزدهم لیگ برتر با بیان این که  بازی حساسی مقابل ملوان داریم تصریح کرد : بر خلاف بازی خوبی که هفته قبل مقابل استقلال  خوزستان انجام دادیم متاسفانه شکست خوردیم و پس از آن تمرینات خود را به طور منظم پیگیری کردیم . در بازی فردا قطعا به 3 امتیاز فکر می کنیم و امیواریم با تذکرات آقای گل محمدی سربلند از میدان خارج شویم. 

وی در مورد استفاده گرفتن از مهاجمان در دقایق مختلف بازی افزود : در هر بازی با توجه به این که شرایط متفاوتی را در پیش داریم ترکیب تیم ممکن است فرق کند . در تمام دیدار ها  با یک مهاجم کارمان را شروع می کنیم و با توجه به شرایط بازی ممکن است یک یا دو مهاجم به ترکیب تیممان اضافه کنیم . 

استکی در مورد روند رو به رشد ذوب آهن در سال های اخیر گفت : با توجه به این که 2 سال تیم ذوب آهن کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول بود با فرصت دادن به آقای گل محمدی و جوان های تیم شاهد روند مثبت و روبه  رشد ذوب آهن و حتی قهرمانی در جام حذفی بودیم . امیدواریم با تکیه بر جوان ها و بازیکنان با تجربه از مرحله گروهی رقابت های آسیایی صعود کنیم و در سال های آینده برای قهرمانی در آسیا تلاش کنیم . 

وی در مورد شرایط تیم ملوان نیز اظهار داشت : ملوان تیم ریشه دار ی است که تماشاگران با متعصب و حساسی را در اختیار دارد . این تیم  متاسفانه در سال های اخیر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند که امیدواریم با تلاش مسئولان انزلی هر چه زودتر شاهد قدرت نمایی این تیم ریشه دار کشورمان باشیم . 

مربی ذوب آهن در مورد شرایط داوری هفته های اخیر گفت : در هفته های  گذشته در چند صحنه از جانب داوری متضرر شده ایم . امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم . 

استکی در مورد محرومان و مصدومان ذوب آهن برای بازی فردا اظهار داشت : محروم نداریم .  مهرداد قنبری و محمد رضا عباسی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم .  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.