زاهدان ؛

دنیای اسلام بر پای وحدت استوار است

نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه گفت : وحدت در دنیای اسلام باعث شده است تا با وجود دشمنی ها اسلام همچنان استوار باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ امام جمعه زاهدان در خطبه اول نماز جمعه با اشاره مناسبتهای در پیش رو ، تبریک هفته وحدت وسالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) گفت : دنیای اسلام بر پایه وحدت شکل گرفته است و اسلام امروز در 44 کشور دنیا حاکمیت دارد .

آیت الله سلیمانی افزود : از عواملی که موجب تشکیل امتی واحد در اسلام شده است داشتن قبله ،زبان نیایش مشترک در عبادت و اعتقاد به وجود حضرت محمد (ص)می باشد که موجب وحدت دنیای اسلام شده است .

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد :وحدت از بروز شکافهای قومی طایفه ای در جامعه جلوگیری می کند وهر کسی از تفرقه در جامعه اسلامی دم بزند با اسلام بیگانه است .

آیت الله سلیمانی با اشاره به روز جمعه چهارم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت :داشتن بصیرت در مواجهه با تحولات تحولات روز جامعه از مطالبات مقام معظم رهبری است .

وی خاطرنشان کرد : توجه به اقتصاد مقاومتی و نفوذ دشمن از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری است که جوانان باید نسبت به آن هوشیار باشند .

وی اظهار کرد : بصیرت به عنوان یکی از ویژگی های عمیق قرآنی از صفات برجسته انبیاء است که در سایه توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظلله)( راهنمای انسانها در مواجهه با آشوب ها در جامعه است

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در خصوص 9 دی ماه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت : نهم دی ماه نماد یکپارچگی ملت ایران فارغ از هر اندیشه است که در آن پاسخ محکمی به سخره گرفتن باورهای دینی توسط دشمنان داده شده است

صفدری افزود : در این روز بار دیگر طوطئه دشمنان داخلی و خارجی با شکست مواجه شد.وی تصریح کرد : مردم ایران در این روز بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب کردند و نشان دادند که تا پای جان در حفظ آرمانهای انقلاب تلاش خواهند کرد

وی اظهار کرد : در فتنه 88 دشمن با تغییر شکل دشمنی خود از طریق جنگ رسانه ای با ملت ایران برای رسیدن به اهدافش تلاش کرد که ملت ایرن در سایه اعتماد به نظام و پرداختن به منویات به موقع مقام معظم رهبری _(مدظله) یک بار دیگر دشمن را شکست دادند

وی با اشاره به اینکه در بررسی فتنه 88 براحتی اراده قدرتهای خارجی به ویژه آمریکا و انگلیس مشاهده شد بیان کرد : حماسه 9 مربوط به هیچ گروه و جریانی نیست بلکه متلق به همه ملت است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.