حیدری راد: قطعاً جزو 5 تیم راه یافته به مسابقات جهانی فرانسه هستیم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: با تمرینات خوب پشت سر گذاشته در اردوها به یقین جزو 5 تیم راه یافته به مسابقات 2017 فرانسه خواهیم بود.

حیدری راد: قطعاً جزو 5 تیم راه یافته به مسابقات جهانی فرانسه هستیمسعید حیدری‌راد دروازه‌بان ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آخرین تمرین تیم ملی هندبال در تهران صبح امروز در سالن فدراسیون هندبال برگزار شد که در بخش پایانی اردو فشار زیادی روی دروازه‌بان هندبال بود.

با وجود مربی، دروازه‌بانان نناد نارادی تمرینات خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم که فشار و درد را روی بدنمان احساس می‌کردیم.

به یقین پشت سر گذاشتن این تمرینات سطح بالا، خوب و منظم، تیم ملی هندبال به تنایج مطلوبی دست می‌یابد.

وی افزود: همین فشار تمرینی بالا روی هندبالیست‌ها موجب آمادگی و عملکرد بهتر و بیشتر ملی‌پوشان می‌شود که کمک بزرگی به تمرینات تکنیکی هندبال می‌ کند.

دروازه‌بان تیم ملی خاطرنشان کرد: تمرینات اردوها خیلی بیشتر شده و روز به روز پیشرفت می‌کنیم، در طی این چند روز ضعف‌ها و مشکلات تیم در بازی های قطر آنالیز شد و دفاع باز و بسته تیمی مورد بررسی قرار گرفت و حرکات تاکتیکی خوبی در این زمینه انجام شد.

حیدری‌راد افزود: عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی کشورمان به لحاظ روابط عمومی و ارتباط روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنانش را دوست دارد و با تجربه بالایی که دارد می‌داند چگونه و در چه پستی از آن‌ها استفاده نماید.

دروازه‌بان تیم ملی اظهار کرد: امیدوارم در تمرینات و اردوهای لهستان و آلمان نیز تمرینات و بازی های خوبی را پشت سر گذاشته و برای بازی های بحرین بدون مشکل و آسیب دیدگی به خوبی عمل کنیم و همچنین باید فراتر از قطر عمل کرده و به یقین جز 5 تیم صعودکننده به مسابقات جهانی 2017 فرانسه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در طی اردوها فدراسیون حمایت خوبی از بازیکنان داشته و مهدوی رئیس فدراسیون نیز همیشه تلاش می‌کند بازیکنان در آرامش کامل در اردوها حضور داشته باشند، که امیدوارم با تلاش همه مسئولان و کادر فنی نتایج قابل توجهی کسب کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار