شیراز؛

زندان پايان خط سارق احشام در قيرو كارزين

فرمانده انتظامي شهرستان "قيرو كارزين" از دستگيري يك سارق احشام و كشف 24 فقره سرقت از وي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "حسين مهدوي نژاد" اظهار كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح شهرستان "قيرو كارزين"، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: با بررسي سرقت هاي انجام شده و انجام تحقيقات پليسي، يکي از سارقان شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي اين سارق احشام را در مخفيگاهش دستگير كنند. فرمانده انتظامي شهرستان "قيرو كارزين" ادامه داد: در بازجويي به عمل آمده از سارق دستگير شده 24فقره سرقت با همدستي 6 نفر ديگر در شهرستان هاي "قيرو كارزين"، "فيروزآباد" و "سپيدان" كشف شد.

سرهنگ دوم "مهدوي نژاد" اظهار كرد: اين سارقان پس از سرقت، احشام را به دو نفر مالخر مي فروختند كه با پيگيري ماموران 43 رأس احشام مسروقه از مالخران كشف شد.

وي با بيان اينكه تحقيقات در خصوص همدستان سارق ادامه دارد، خاطرنشان كرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي و از آن طريق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "قيرو كارزين" گفت: بی توجهی به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها است كه ضرورت دارد شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه‌هاي پليس را مورد تاكيد قرار دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.