دعوت چينی ها از تيم ملی دوئيلين ايران

مدیر تیم های ملی ووشو از دعوت رسمی انجمن ووشوی چين از تيم ملي دوئيلين ايران براي اجرا در چین خبر داد.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: از شنبه 5 دیماه مسابقات قهرماني ووشوي چين آغاز می شود . به همين دليل، انجمن ووشوي چين از تيم ملي دوئيلين ايران دعوت کرد تا در مراسم افتتاحيه اين رقابت ها حضور يافته و به اجراي برنامه بپردازد. 
وی تاکید کرد: عملکرد قابل قبول تیم دوئيلين ايران در سال هاي اخير موجب شده تا همواره در زمره مدعيان اين رشته باشد. اين تيم در مسابقات جهاني اندونزي که اواخر آبان ماه در اندونزي برگزار شد، به عنوان نايب قهرماني جهان دست يافت. تيم دوئيلين ايران متشکل از محسن احمدي، نويد مکوندي و ابراهيم فتحي است که امروز پنجشنبه 3 دیماه تهران را به مقصد چين ترک خواهد کردو روز شنبه 5 ماه جاری با آغاز رقابت های ووشوی قهرمانی کشور چین به اجراي فرم می پردازد.
ملکی افزود:دعوت از سوی کشور چین که مهد ووشوی جهان است و بنیانگذار این رشته محسوب می شود،برای ما باعث افتخار و بسیار حائز اهمیت است.زیرا نشان می دهد همانطور که ووشوی ایران در بخش ساندا (مبارزه) صاحب نام است و به عناوین مهمی دست یافته است، در بخش تالو (نمایشی) بخصوص اجرای فرم بصورت گروهی که همان دوئلین است،موفق بوده و این موضوع از چشم چینی ها دور نمانده است.
مدیر تیم های ملی در پایان خاطر نشان کرد: حضور تالوکاران کشورمان نیز در این مسابقات برای پیشرفت و آموزش آنان بسیار مفید است.زیرا ما در هر رقابت جهانی و آسیایی فقط با یک تیم دوئلین چینی که در این رشته حرف اول را می زند،روبرو می شویم.اما در مسابقات کشوری چین با چندین تیم برتر این کشور که هر کدام از این تیم ها توانایی کسب عنوان قهرمانی جهان و آسیا را دارند، مواجه می شوند و این موضوع برای یادگیری هر چه بیشتر ووشوکاران کشورمان مفید است.امیدوارم که این تیم اعزامی نیز بیشترین بهره را از این سفر ببرند.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار