قطار لیگ هفدهم به ایستگاه بیست و سوم خود رسیده و تیمهای مختلف به مصاف رقیبان می روند تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

هتریک شمسایی در قهرمانی در گروی گیتی پسند/ پنج تیم به دنبال فرار از سقوطبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار همزمان پیگیری می شود که در ادامه به بررسی این رقابتها می پردازیم.

تاسیسات دریایی تهران – گیتی پسند اصفهان

حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم که میتوان با تقریب خوبی آن را حساس ترین دیدار فصل نامید، در سالن هندبال تهران بین دو تیم تاسیسات دریایی و گیتی پسند برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و دو غول کنونی فوتسال ایران در حالی به مصاف هم می روند که این دیدار آخرین فرصت میهمانان اصفهانی برای امید به قهرمانی است. گیتی پسندی ها که امتیازات خانگی بسیاری در زمان خوراکچی از دست دادند و با لک هم چند امتیاز حساس را به حریفان واگذار کردند ، تا حد زیادی از قهرمانی دل بریده اند اما هنوز روی کاغذ بارقه هایی از امید مشاهده می کنند که تساوی و یا شکست احتمالی در برابر با مهمترین مدعی قهرمانی به طور قطعی این تیم را از جام هفدهم دور میکند. تاسیساتی ها هم که در نیم فصل اول قدرت بلامنازع ایران بودند در نیمه دوم مسیر روزهای پرنوسانی داشتند و ابهت ابتدای فصل را نداشتند اما با بازگشت به روزهای خوب بار دیگر در حد و اندازه قهرمانی نشان داده اند و اگر در این باری پیروز باشند بیش از ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده اند.

دبیری تبریز – حفاری اهواز

دیگر دیدار بسیار حساس برای تعیین قهرمان لیگ هفدهم در تبریز انجام می شود. تیم فوتسال دبیری تبریز سومین امید قهرمانی باید در خانه پذیرای حفاری باشد که از تیمهای خوب و قدرتمند لیگ است. اهوازی ها که خود امیدی به قهرمانی نداشته و تا حدی پنجم شدنشان هم مشخص است، باید برای حیثیت و کمک به دیگر تیمهای مدعی بازی کنند. دبیری ها هم که امیدوارند گیتی پسند گریبان تاسیسات را در تهران بگیرد باید این دیدار را ببرند تا همچنان در کورس قهرمانی بمانند. مس سونگون که دومین مدعی قهرمانی هست در این هفته استراحت می کند و شاهد رقابت ۴ تیم از پنج تیم صدرنشین باشد.

منصوری قرچک – فردوسی مشهد

به جز رقابت صدرنشینان برای قهرمانی،تنور رقابت در پایین جدول هم داغ است و اخرین فرصت فانوس به دستان به حساب می اید. یکی از این دیدارهای حساس تیم بزرگ ولی پایین جدولی منصوری میزبان فردوسی است. قرچکی ها که کمتر به سقوط نزدیکند به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند تا کاملا خیالشان از بقا راحت باشد. اما فردوسی ها هم که به دنبال خلق رکورد شگفت انگیزی هستند باید در این بازی، امتیاز بگیرند تا به رکورد ۱۱ بازی و سه امتیاز نرسند. رقابت مجتبی نصیری نیا با فردوسی های مشهد که در پی اختلافات با این تیم در نیم فصل به شهرش بازگشته است از جذابیت های بازی به حساب می آید.

یاسین پیشرو قم – شهروند ساری

تیم متمول یاسین پیشرو در هفته بیست و سوم میزبان تیم شهروند ساری است. شهروندی ها که بعد از مدتها با مربی جدیدشان از قعر جدا شدند روزهای سختی تجربه می کنند و به امتیاز دشوار این بازی نیاز دارند. در طرف مقابل یاسینی ها هم به فکر رسیدن به رده پنجم و حفظ ششمی خود هستند و در این بازی تنها به برد می اندیشند.

فرش آرای مشهد – مقاومت البرز

یکی از رقابتهای مهم این هفته پیکار فرش ارای مشهد با سربازان کرجی است. شاگردان رضا فلاح در مقاومت البرز که خیالشان از همه جهت از بقا راحت است، برای صعود در جدول به میدان می روند اما مشهدی ها که در تمام فصل خطر سقوط را حس کردند همچنان شرایط خطرناکی دارند و به خوبی می دانند از دست رفتن امتیاز در این دیدار خانگی بهایی به سنگینی سقوط خواهد داشت. دفاع زیرکانه و ضدحملات خطرناک جوانان کرجی می تواند بزرگترین تهدید برای میزبان به حساب می اید.

میثاق تهران – آذرخش بندر عباس

تیم فوتسال میثاق که مانند منصوری شرایط نامشخصی دارد ولی عملا از سقوط فاصله دارد در این هفته برای قطعی شدن بقایش به میدان میرود اما اذرخشی ها پای به این دیدار می گذارند تا با کسب امتیاز به رسیدن به رتبه ششم جدول فکر کنند.

در این هفته تیم مس سونگون ورزقان استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار