شهنازی: حضور سیچلو به بازیکنانم استرس مثبت داد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: حضور مربی تیم ملی در سالن مسابقه با بازیکنانم استرس مثبت داد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم شهرداری تبریز گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی پیش رو داشته باشیم زیرا تیم شهرداری تبریز تیمی بسیار منسجم و هماهنگ است و کادر فنی خوبی دارد. با این حال بازیکنان تیم سایپا عالی کار کردند و توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: تیم ما در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ  برتر والیبال بسیار پرتلاش بود. مجموعه تیم سایپا از مدیریت گرفته تا بازیکنان و مشاوران و آنالیزور تیم همه زحمت کشیدند و حالا این نتایج خوب مزد زحمات تیم ماست.

شهنازی به حضور خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران در سالن برگزاری این دیدار گفت: همه بازیکنان علاقه دارند بهترین عملکرد خود را مقابل مربی تیم ملی ارائه دهند تا نظرش را جلب کنند. فکر می‌کنم بازیکنان من هم در این مسابقه انگیزه داشتند و نوعی استرس مثبت به آنها وارد شد  و توانستند بهتر از همیشه کار کنند.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران، در پایان گفت: برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با مربیان جدید خود بهترین نتایج را کسب کند و بتواند با حضور در المپیک افتخار آفرین شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.