مشهد؛

همایش مرزبانی فرهنگی برگزار می شود

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت 9 دی از برگزاری همایش مرزبانی فرهنگی با حضور چهره های شاخص کشوری خبر داد و شعار برنامه های امسال را 9 دی؛ سد نفوذ و خط حضور اعلام کرد.

همایش مرزبانی فرهنگی برگزار می شود
به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر ستاد مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در استان از برگزاری همایش «مرزبانی فرهنگی2» خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام مصلحی، علیرضا زاکانی، سیدعزت‌الله ضرغامی و حمیدرضا مقدم‌فر، سوم دی‌ماه ساعت 18 در محل مهدیه مشهد برگزار می شود.

مجتبی مختاری شعار بزرگداشت 9 دی امسال را «9 دی؛ سد نفوذ و خط حضور» اعلام و تصریح کرد: این شعار با توجه به این که فتنه براندازانه جدید، "نفوذ" است، انتخاب شده است.

وی 9 دی را مظهر قدرت مردمی در برابر فتنه‌گران عنوان و افزود: به فرموده رهبر انقلاب هر سال باید این حماسه پرشورتر گرامی داشته شود تا عده‌ای از چهره‌های نظام که در آن زمان به امید براندازی نظام ذوق‌زده بودند در حافظه ملت بمانند و پس از مدتی با نقابی دیگر و به اسم دموکراسی با سودای حاکمیت پا به عرصه نگذارند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی خراسان رضوی به انجام بیش از صد گفت و گو با نخبگان و فعالان ارزشی در زمینه بزرگداشت 9 دی، گفت: بسته محتوایی 9 دی شامل هزار فایل مختلف از جمله کلیپ، نماهنگ، پوستر، جزوه و اینفوگرافی از طریق پایگاه اینترنتی beyaat.ir در اختیار فعالان مردمی قرار دارد.

مختاری افزود: در مشهد و هفت شهرستان استان حدود 20 همایش منطقه‌ای با حضور چهره های مطرح کشوری برگزار می شود که در مشهد افزون بر برنامه مرزبانی فرهنگی، سعید جلیلی در روز 9 دی و سیدحمید روحانی در ششم و هفتم دیماه سخنرانی خواهند داشت.

وی با اشاره به اعزام 50 نفر از طلاب و دانشجویان جهت سخنرانی در مساجد استان، گفت: برنامه‌های بزرگداشت 9 دی در مساجد و دانشگاه‌ها به صورت محلی منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی خراسان‌رضوی بازخوانی تحلیلی روایی فتنه 88 ویژه نوجوانان و جوانان، تولید نشریه مستند ویژه نخبگان با رویکرد 9 دی؛ سد نفوذ و خط حضور در مقابله با فتنه‌های آتی، تهیه جزوه‌های مستند از دروغ‌ها و عملیات‌های روانی و خساراتی که در پی فتنه 88 به کشور وارد شد، مقایسه فتنه صدراسلام با فتنه 88 در قالب کتابچه، تهیه تولیدات نمایشگاهی ویژه اکران در فضای مجازی، برپایی 20 ایستگاه گپ و گفت‌و‌گو جهت ارتباط مستقیم با مردم و تبیین مسائل روز، فضاآرایی سطح شهر و دیدار فعالان فرهنگی با امام جمعه مشهد از دیگر برنامه‌های 9 دی در خراسان رضوی است.

مختاری درباره شکل گیری حماسه 9 دی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران موج برخاسته از جهان مخالف سرمایه‌داری بود که هر چه جلوتر می رفت به دوران بلوغ خود نزدیک می‌شد.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی خراسان‌رضوی رقم‌خوردن فتنه 88 به‌دست افرادِ خودی را سبب پیچیده‌تر شدن آن دانست و گفت: همراهی برخی چهره‌های فریب خورده داخلی با نظام استکبار جهانی، انتخابات سال 88 را که یکی از پرمشارکت ترین انتخابات نظام بود، به کام مردم تلخ کرد.

ستاد مردمی 9 دی مشهد با همراهی تشکل‌های مردمی و برای حفظ و حراست و احیای 9 دی پنج سال پیش آغاز به کار کرد.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: خراسان رضوی ، مشهد ، نه دی ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.