اصفهان؛

تمام تلاش ما حفظ سهمیه لیگ است

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: تمام تلاش باشگاه سپاهان و هیئت هندبال استان بر این است که سهمیه تیم سپاهان حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، اعظم قینانی" در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و صعود تیمش به لیگ برتر اظهار داشت: در این مسابقات 14 تیم از سراسر کشور در سه روز و در قالب چهار گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند. تیم سپاهان در فینال با تیم البرز دیدار کرد که درنهایت موفق شد با نتیجه 30 بر 22 تیم البرز را مغلوب کند و به مسابقات لیگ برتر صعود کند. 

قینانی گفت: حریف اصلی ما در این دوره از مسابقات تیم ثامن‌الحجج بود و این تیم به دلیل منابع مالی خوبی که دارد، از شهرهای مختلف بازیکن جذب می‌کند و چون در بحث مالی عملکرد قوی دارد، بازیکنان بیشتر تمایل دارند در این تیم حضور داشته باشند که همین موضوع باعث شد دست بعضی از تیم‌ها بسته باشد و این شرایط را برای تیم سپاهان که به دلیل مشکلات مالی امکان جذب بازیکن از شهرهای دیگر را نداشت، سخت‌تر می‌کرد

قینانی در مورد ترکیب تیمش در این مسابقات بیان داشت: تمام بازیکنان تیم، از استان اصفهان و بومی هستند. 6 نفر از بازیکنان در رده سنی بزرگسالان و بقیه در رده سنی نونهال و نوجوان بودند. 

وی مسابقات لیگ دسته یک امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته دانست و ادامه داد: مسابقات امسال از نظر کیفیت و کمیت، خیلی بهتر و در سطح بالاتری نسبت به مسابقات لیگ دسته یک سال گذشته بود. علاوه بر اینکه حضور نائب رئیس فدراسیون هندبال و کارگروهش در این دوره از مسابقات و رسیدگی ویژه‌ای که به تمامی امور داشتند، حمایت روحی و روانی مضاعفی برای تمامی هندبالیست‌ها به دنبال داشت

وی از میزبانی این مسابقات که در بندرعباس برگزار شد ابراز رضایت کرد و گفت: همه چیز خوب بود. محل اسکان، اتاق‌ها، محیط خوابگاه و ... مناسب و تمیز بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

سرمربی هندبال سپاهان در خصوص حمایت باشگاه سپاهان از این تیم در فصل آینده لیگ برتر گفت: تمام تلاش باشگاه سپاهان و هیئت هندبال استان بر این است که سهمیه تیم سپاهان حفظ شود و سال آینده این تیم خیلی قوی‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری در سوپرلیگ حاضر شود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را برای مسابقات لیگ برتر سال آینده خواهیم کرد اما نمی‌توانم بگویم که مقام کسب می‌کنیم. پیش زمینه و گذشته تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، ثامن‌الحجج سبزوار، تأسیسات دریایی، شهرداری سنندج، قم و ... که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند و با توجه به وقفه‌ای که تیم سپاهان به دلیل شرایط باشگاه سپاهان و مدیریتش داشت و در مسابقات لیگ برتر شرکت نکرد، ممکن است شرایطی را به وجود آورد که در سال‌های آینده در لیگ برتر در حد تیم‌های میانه جدول قرار بگیریم مگر اینکه بازیکن خارجی جذب کنیم و شرایط تیم تغییر کند.

قینانی تصریح کرد: حمایت همه گروه‌ها از جمله آموزش و پرورش به دلیل اینکه مربیان ما از همکاران فرهنگی هستند و بازیکنان که دانش‌آموز هستند، هیئت هندبال استان و همچنین باشگاه سپاهان، باعث می‌شود که تیم هندبال بانوان سپاهان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در مسابقات کشوری مقام کسب کنند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.