شهرکرد؛

حماسه 9 دی یکی از نمونه های بارز حق مداری ملت ایران

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حماسه 9 دی یکی از نمونه های بارز حق مداری ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی ماه یکی از نمونه‌های بارز حق مداری ملت ایران و فتنه 88 یکی از نمونه های زیر پا گذاشتن حق بود.

وی، با بیان اینکه فتنه 88 نَه اولین و نه آخرین فتنه دشمن و نه فتنه ای بود که پیچیده تر از آن وجود نداشت افزود: البته این فتنه با هوشیاری ملت به اهداف خود نرسید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: بیداری ملت با رصد دقیق و هوشمندانه حوادث سال 88 و اقدامات فتنه گران بویژه حوادث روز عاشورا به اوج خود رسید و حماسه نهم دی ماه را رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: امروز سخن گفتن از فتنه 88 برای آن است که این حادثه مدام مورد توجه و تذکر قرار گرفته و برای جامعه عبرت باشد.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان با ملت ایران تمام نخواهد شد تصریح کرد: فتنه افکنی دشمنان علیه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر و با ابعاد گسترده‌تر و به مراتب خطرناک تر، رنگ و لعاب جدید به خود می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال گفت: در انتخابات پیش رو هم با انواع فتنه ها مواجه هستیم که باید با ایستادگی بر حق، جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.

امام جمعه شهرکرد، این انتخابات را یکی از راه های نفوذ دشمن به کشور دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد با فرستادن افرادی سست عنصر با افکار و نگاه غربی به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، انقلاب را استحاله کند.

وی، اهمیت و حساسیت مجلس خبرگان رهبری را به مراتب بالاتر و حساس تر از مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: مجلس خبرگان ستون اصلی خیمه انقلاب است.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه ورود مجلس خبرگان به دسته بندی های سیاسی خطر بزرگی برای انقلاب خواهد بود گفت: اگر خدایی ناکرده مجلس خبرگان مخدوش و افراد مسامحه گر، سازش کار و وابسته به جناح های سیاسی وارد این مجلس شوند، به اصل انقلاب ضربه و آسیب می خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.