نامزدهای نهایی دریافت نشان استاد محمد معرفی شدند

بنیاد محمود استاد محمد اسامی سه نامزد نهایی دریافت نشان استاد محمد (برترین نمایشنامه سال 1393) را اعلام کرد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرخانه جایزه بنیاد محمود استاد محمد ، اسامی سه نمایشنامه برتر سال (به ترتیب حروف الفبا) به شرح زیر است:

- «کابوس‌های یک پیرمرد بازنشسته، خائن، ترسو»/ نادر برهانی مرند
- «کوکوی کبوتران حرم»/ علیرضا نادری
- «قصه ظهر جمعه»/ محمد مساوات

فرهاد توحیدی، مجید قیصری، حسین کیانی، رویا نونهالی، اصغر همت و محمد یاراحمدی هیات داوران جایزه محمود استاد محمد را تشکیل می‌دهند. هیات داوران جایزه در مرحله‌ی پایانی با اعلام برترین نمایشنامه سال 1393، برنده‌ نشان استادمحمد را از بین سه کاندیدای یاد شده معرفی می‌کند. 

برترین نمایشنامه سال 1393 و برنده نشان استادمحمد در مراسم پایانی این جایزه که روز شنبه  5 دی ماه 1394، ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود، در حضور بزرگان تئاتر و هنر ایران معرفی می‌شود.  در این مراسم از دو چهره‌ پیشکوت تئاتر ایران نیز تجلیل خواهد شد.

آثار بررسی شده در این دوره از جایزه استادمحمد، از تمام نمایشنامه‌هایی است که برای اولین بار در سال 1393 به صورت کتاب یا در نشریات کاغذی منتشر شده و یا برای نخستین بار در سال 1393 به روی صحنه رفته‌اند. باید خاطر نشان کرد که نمایشنامه‌های منتشر شده به صورت کتاب چاپ اول، بر اساس آمار خانه کتاب ایران به صورت خودکار وارد چرخه داوری جایزه شده و مورد ارزیابی و بررسی داواران جایزه قرار گرفته است. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار