سفرهای دشوار «ایرانگرد» آغاز می‌شود

عوامل سازنده مستند «ایرانگرد 3» قصد دارند در آینده‌ای نزدیک سفرهای دشوار خود به برخی مناطق، جهت تصویربرداری و بررسی زندگی آن نواحی را آغاز کنند.

جواد قارایی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت مستند «ایرانگرد 3» گفت: تحقیق و پژوهش برای قسمت‌های 6 و 7 به پایان رسیده و نیمی از کل سفرهای شناسایی را نیز تمام کردیم. دو هفته آینده مشکل‌ترین و اولین سفرمان که همان تصویربرداری بخش لوت است را انجام خواهیم داد و تصویربرداری آنجا حدود 25 روز طول می‌کشد.

وی افزود: بعد از اتمام سفر به دشت لوت، سفر ما به چهارمحال و بختیاری و عمق کوه‌های زاگرس شروع می‌شود. آنجا نیز حدود 25 روز درگیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بخش ‌کوه‌های زاگرس از زندگی مردمی تصویربرداری می‌کنیم که به خاطر بارش برف و ناهمواری جاده، کل زمستان را در آنجا می‌مانند.

گفتنی است؛ موضوع «ایرانگرد 3» که در 15 قسمت 55 دقیقه‌ای و برای نوروز 1396 آماده می‌شود، ادامه همان «ایرانگرد 1 و 2» است و عوامل آن از 20 استان کشور برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
واقعا" این مستند بهترین مستند ایرانی هست که تا حالا دیدم. آفرین بر آقای قارایی که باعث سرافرازی ایران و ایرانی هستید . افتخار می کنم به وجودتان و تلاش بسیار ارزشمندتان. چشم انتظار ایرانگرد سه هستیم.
آخرین اخبار