حضور چند نسل کارگردانی، به جذابیت جشنواره می‌افزاید

از قدیم‌الایام تا به امروز این چنین بوده که کارگردان‌های مختلفی با دیدگاه‌ها و روش‌های کاری متفاوتی در جشنواره حضور داشتند و این به جذابیت آن کمک می‌کند.

آزیتا موگویی کارگردان سینما و مدیر اجرایی فیلم «قشنگ و فرنگ» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص  انتخاب محمد حیدری به عنوان دبیر سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: حیدری بسیار خوش‌فکر و نوآور است؛ جسارت‌های زیادی در عرصه فرهنگی دارد و می‌توانیم نوید جشنواره‌های خوب، پربار و جذابی را بدهیم و باشناختی که از وی دارم سورپرایزهای فراوانی را برای سینماگران و مخاطبان خواهد داشت.

وی در مورد حضور سه نسل پیشکسوت، میانی و جوان فیلم‌ساز در جشنواره فیلم فجر امسال بیان کرد: از قدیم الایام تا به امروز این چنین بوده که کارگردان‌های مختلفی با دیدگاه‌ها و روش‌های کاری متفاوتی در جشنواره حضور داشتند و این به جذابیت آن کمک می‌کند. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این کارگردان عنوان کرد: آقای موسائیان با ساخت فیلم «قشنگ و فرنگ» تلاش کرده رو به جلو حرکت کند و با توجه به نظرات افرادی که در کنار کار بودند و فیلم را دیدند، بهترین فیلمش را ساخته و به دلیل دغدغه‌های فراوانی که در طرح موضوع فیلم داشته، در جایگاه خود حال و هوای خوبی به جشنواره می‌دهد و مخاطب عام را در اکران عمومی منتظر دیدن خود خواهد گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کل اتفاقاتی که در جشنواره رخ می‌دهد، بسیار خوب است. چون مهم‌ترین رویداد فرهنگی با برد بسیار وسیع است که می‌تواند به فرهنگ و سینمای ما کمک‌های وافری کند. پس نباید فقط به صرف انتخاب و کاندیدشدن و گرفتن سیمرغ به آن نگاه کرد و اگر این دیدگاه بین تمام سینماگران ایرانی رواج پیدا کند، شگفتی‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار