کرمانشاه؛

ثبت نام یک‌ میلیون و 260 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تاکنون یک‌ میلیون و 260 هزار نفر در سطح کشور در طرح ملی حفظ قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام احمدشرفخانی درحاشیه برگزاری نشست معاونین فرهنگی ادارات اوقاف وامورخیریه سراسرکشور درکرمانشاه گفت: این نشست دو روزه با هدف رصد اجرای برنامه‌های سال جاری و همچنین تبادل نظر در جهت مشخص کردن اهداف و سیاست‌های کلان و برنامه‌های کمی و کیفی سازمان برگزار شده است.

شرفخانی توسعه و ترویج فرهنگ وقف به ویژه وقف‌های جدید، اجرای امینانه نیات واقفین، اعتلای ارزش‌های انقلاب و تبیین اندیشه‌های امام و رهبری، ارتقای برنامه‌های قرآنی و... را از مهمترین برنامه‌های این نشست عنوان کرد.

وی افزود: موضوع قطبیت فرهنگی امامزاده‌ها و توسعه کمی و کیفی مدیریت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

شرفخانی افزود: تلاش خواهیم کرد تا اواخر بهمن ماه نسبت به تدوین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف برای سال آینده اقدام کرده و قبل از شروع سال آینده این برنامه‌ها را به استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ کنیم.

وی گفت:این یک‌میلیون و 260 هزار نفردر رشته‌های مختلف حفظ از حفظ  یک جزء تا حفظ کل ثبت نام کرده‌اند.

وی از برگزاری آزمون سراسری طرح ملی حفظ قرآن کریم در 13 اسفند سال جاری خبر داد و گفت: این آزمون در یازده رشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: قرآن ، مسابقات ، حفظ ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.