رشت؛

تجلیل از 20 پژوهشگر نمونه میراث فرهنگی در گیلان

20 پژوهشگر نمونه میراث فرهنگی گیلان تجلیل شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیر كل ميراث فرهنگی ، صنايع دستی و گردشگری استان گيلان در این مراسم با اشاره به اهمیت پژوهش و لزوم توجه به امور تحقیقاتی، دمیدن روح پژوهش و الگوبرداری از دست یافته های علمی را وظیفه همه دستگاه ها خواند و گفت: پژوهش از ارکان پیشرفت هر سازمان راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق ‌های تازه برای آیندگان است .

رضا علیزاده رفع مشکلات موجود در علوم و ناشناختگی برخی مسائل را ناشی از عدم تحقیق و پژوهش دانست و دسترسی به منابع اطلاعاتی روز و مطالعه کتابخانه ای را یکی از مهمترین نیازهای پژوهشگران دانست.

وی خاطرنشان کرد : هر اقدامی که با هدف اعتلابخشی انجام شود نیازمند سپری نمودن سیر مطالعاتی و انجام پژوهش های ویژه است لذا غافل شدن از این مهم نابسامانی در روند اجرایی را به دنبال خواهد داشت.

علیزاده با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان صنعتی نوپا در ایران نیازمند تحقیق و پژوهش است، گفت : در سیر پژوهش در حوزه گردشگری باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داد و حمایت عملی از عرصه های پژوهشی را یک ضرورت در جامعه قلمداد کرد.تحقیق

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.