فضلی: عشق به ایران درد را از یادم می برد

قهرمان دو دوره ووشوی جهان گفت: از چهارماه قبل در اردوهای اعزامی به اندونزی درد بسیاری را به خاطر عشق به کشورم و کسب بهترین نتیجه تحمل کردم،و خوشبختانه با مدال طلا برگشتم.

  به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرفضلی ووشوکار تیم ملی کشورمان که به تازگی موفق به کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان (27 تا 29 آبان اندونزی) شد ه بود، ظهر دیروز یکشنبه 29 آذر تحت عمل آندوسکوپی دیسک کمر قرار گرفت .سید علیرضا بصام پور فوق تخصص جراح ستون فقرات پس از جراحی آندوسکوپی وی گفت که با توجه به شرایط بد وی که دو دیسک کمر پاره شده بود و همچنین تنگی کانال نخاع و دردی که ورزشکار تحمل کرده ، کسب مدال طلای جهان از نظر پزشکی در این شرایط عجیب بود. 

امیر فضلی سانداکار تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اعلام کرد:در طول برگزاری اردوها متوجه شده بودم که درد کمرم جدی است اما به عشق بالارفتن پرچم کشورم در اندونزی و همچنین قولی که به مادرم و دوستانم برای کسب مدال داده بود،چهار ماه این درد را تحمل کردم و خوشبختان توانستم طلای جهان را بار دیگر از آن خود کنم.

وی افزود: بعد از اینکه بدلیل آسیب دیدگی از اعزام به اینچئون بازماندم، جراحی زانو دست مرا از مدال بازی های آسیایی کوتاه کرد، خلا یک مدال طلای دیگر را در کارنامه ورزشی ام حس می کردم و با خودم عهد کردم تحت هر شرایطی مدال طلای 2015 اندونزی را کسب کنم .برای همین درد شدید کمرم را که حاضرم تمام دردهای دنیا را تجربه کنم ،اما دیگرکمردرد نگیرم ، را تحمل کردم . من با تمام توان تمرین می کردم و هیچوقت در طول اردوها بدلیل کمردرد از تمرین کردن،سرباز نزدم و برای این درد شب های بسیاری نخوابیدم، اما صبح دوباره با عشق به کشورم و دینی که بعنوان ورزشکار تیم ملی بر گردنم حس می کردم پر انرژی سر تمرین می رفتم تا به قهرمانی جهان دست یابم.در حال حاضر پشیمان نیستم، کسب این طلا برای کشورم ارزش این سختی ها را داشت. خداروشکر میکنم که دینم را ادا کردم.

دینم را ادا کردم،می خواهم خداحافظی کنم

فضلی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آسیب دیدگی فبلی، پس از عمل جراحی و طی کردن دوره درمان هفت ماه طول کشید تا توانستم به آمادگی کامل برسم.در حال حاضر هم نیزبدلیل پارگی دو دیسک کمرم تحت عمل آندوسکوپی دیسک کمر قرار گرفتم. دو عمل جراحی آن هم در فاصله کم و تحمل این همه درد، باعث شده بسیار احساس خستگی کنم و شرایط خوبی ندارم.

دارنده دو مدال طلای جهان گفت: پس از هر بار عمل جراحی آمادگی بدن ورزشکار به صفر می رسد. من نیز دوباره تلاش و زحمت فراوانی نیاز دارم تا بدنم را به اوج آمادگی برسانم .در حال حاضر شاید از نظر روانی و ذهنی توان تمرین دوباره را داشته باشم اما از نظر جسمانی خسته ام و دو عمل جراحی سنگین در فاصله کم توان مرا از بین برده .بعید می دانم دوباره بتوانم خود را به اوج برسانم ، نیاز به فکر کردن داردم اما و به احتمال بسیار زیاد می خواهم از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم.

وی افزود: دینی به گردنم داشتم که با وجود درد فراوان و آسیب دیدگی توانستم با یاری خدا ادا کنم و مدال طلای 2015 را کسب کنم. در حال حاضر ترجیح می دهم جای خودم را به سایر جوانانی که پشت درهای تیم ملی مانده اند، بدهم و امیدوارم آنان بتوانند در کمال صحت و سلامت برای ایران افتخار آفرینی کنند.


 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار