سنندج؛

دو پیروزی دست آورد نمایندگان کردستانی در رقابت های لیگ دسته سوم کشور

نمایندگان فوتبال استان کردستان در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور موفق به کسب دو پیروزی شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در روز یکشنبه 29 آذر در شهرهای مختلف برگزار شد و نمایندگان کردستان به دو پیروزی دست یافتند.

تیم آبیدر سنندج در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور میزبان تیم استقلال ملا ثانی اهواز بود که در پایان بازی، آبیدر سنندج با تک گل سروش زندی یک بر صفر از سد این تیم عبور کرد.

ایستک مریوان دیگر نماینده استان کردستان به مصاف تیم دره شهر ایلام رفت و موفق شد در دقیقه 83 توسط میلاد نجمی، گل برتری را به ثمر برساند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

تیم ایستک مریوان با 14 امتیاز در رده سوم جدول رقابت ها قرار گرفته است و آبیدر سنندج نیز با 11 امتیاز در جایگاه هفتم جدول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور قرار دارد.

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در روز یکشنبه 6 دی ماه نمایندگان کردستان در یک بازی معوقه به مصاف خواهند رفت.

رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور با حضور 60 تیم در 5 گروه 12 تیمی برگزار می شود و دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.