قزوین؛

تشکیل صندوق قرض‌الحسنه تاکسیرانان در قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به تشکیل صندوق قرض‌الحسنه تاکسیرانان گفت: تشکیل این صندوق یکی از اقدامات ضروری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین است که خلأهای مالی تاکسیرانان را پوشش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ عبدالعلی دربندی‌زاده  اظهار کرد: یکی از درخواست‌های تاکسیرانان تبدیل تاکسی‌های نارنجی آژانسی به تاکسی‌های زرد گردشی است.

وی افزود: با توجه به لزوم برقراری تعادل نسبی در درآمدزایی تاکسی‌های نارنجی آژانسی و زرد گردشی این امر مقدور نیست زیرا با تحقق این درخواست درآمد فعلی آنان نیز قطع‌ به یقین کاهش می‌یابد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: از سوی دیگر با تبدیل این تاکسی‌ها به تاکسی‌های زرد گردشی به علت اینکه ارزش خودروهای زرد گردشی بیشتر از خودروهای نارنجی است موجب بروز بی‌نظمی در ناوگان می‌شود که به مرور زمان موجب کاهش انگیزه تاکسیرانان برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل درون شهری می‌شود.

دربندی‌زاده با اشاره به تشکیل صندوق قرض‌الحسنه تاکسیرانان تصریح کرد: تشکیل این صندوق یکی از اقدامات ضروری سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین است که خلأهای مالی تاکسیرانان را پوشش می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تشکیل صندوق قرض‌الحسنه تاکسیرانان، سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از هرگونه حمایت مالی دریغ نمی‌کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.