حذف زوائد بصری خیابان انقلاب اسلامی تا پایان سال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تا پایان سال جاری زوائد بصری از خیابان انقلاب اسلامی تهران حذف و نماهای شهری پیرایش می شود.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه های شهرداری تهران در راستای تغییر سیما و منظر شهری اظهار داشت: در راستای ساماندهی سیما و منظر شهری، تا پایان سال حذف زوائد بصری و پیرایش نماهای شهری در خیابان انقلاب اسلامی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی سیما و منظر شهری در بازار بزرگ تهران، میادین مختلف و دیگر نقاط مهم شهر در دستور کار شهرداری تهران است و تا پایان سال زوائد بصری حذف و پیرایش نماهای شهری انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه برای تغییر سیما و منظر شهری باید از تجربیات سال های گذشته استفاده کرد، تصریح کرد: این روند را ادامه خواهیم داد و از تیم دانشجویی نیز در این زمینه استفاده می کنیم.

عبدالهی با بیان اینکه خیابان انقلاب اسلامی یکی از خیابان های مهم و پر تردد شهر است، یادآور شد: شهرداری تهران برای زیباسازی این خیابان برنامه هایی را در دستور کارخود دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار