لیگ جهانی امسال صرفاً یک جنگ داخلی بود:

علیاری:بدون توجه به حرف و حدیث هابرای ملی پوش شدن تلاش می کنم

فرنگی کار وزن 98 کیلو گرم تیم بیمه رازی گفت:عدم حضور کشتی گیران مطرح دنیا کیفیت رقابت های جام باشگاه های جهان را کمرنگ کرده بود.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود:رقابت های لیگ جهانی کیفیت فنی لازم را نداشت که عدم حضور تیم های خارجی قدرتمند با کشتی گیران سرشناس خود گواه این موضوع است،سال گذشته تیم روسیه با چند کشتی گیر سرشناس و ترکیه با اکثر نفرات ملی پوش خود در این رقابت ها شرکت کردند و حالا این که چرا امسال استقبال تیم ها چندان چشمگیر نبود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.
وی تصریح کرد:شاید چون سال قبل از المپیک هستیم کشتی گیران خارجی بیشتر تمرکز خود را معطوف به این رقابت ها کرده اند،به هر حال نوع برگزاری هر تورنمنتی هم ملاک است ضمن آنکه این رقابت ها چون جدید است هنوز برای کشورها جا نیفتاده،یکی دیگر از مورادی که نباید از آن غافل شویم به شیطنت روس ها ارتباط دارد آنها خیلی دوست ندارند ایران در دنیا مطرح باشد و به همین منظور با نفوذی که دارند سعی می کنند تا جایی که امکان دارد شرایطی را فراهم آورند که تیم های خارجی با کشتی گیران مطرح خود کمتر در تورنمنت های ما شرکت کنند.در مجموع باید گفت رقابت های جام باشگاه های جهان درسال جاری بیشتر یک جنگ داخلی میان کشتی گیران ایرانی بود.
علیاری در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم بیمه رازی در این رقابت های تاکید کرد:باور کنید نمی خواهم چون عضو تیم بیمه رازی بودم از این تیم تعریف کنم اما اگر برنامه ریزی،حمایت و نگاه هوشمندانه مسئولان بیمه رازی در کنار تلاش بچه ها و هدایت با تدبیر کادر فنی نبود هیچگاه این قهرمانی رقم نمی خورد.
وی افزود:بیمه رازی به معنای واقعی و از هر نظر یک تیم منسجم و با برنامه است که جا دارد از مسئولین مجموعه بیمه رازی،کار فنی زحمتکش و پر انرژی و در نهایت کوشش همه اعضای تیم برای رسیدن به این موفقیت تشکر و قدردانی کنم.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در پاسخ به این پرسش که با وجود قاسم رضایی به دوبنده تیم ملی برای حضور در بازی های المپیک برزیل فکر می کند یا خیر گفت:من کشتی گیر هستم و وظیفه دارم همچون یک سرباز بدون توجه به حرف و حدیث ها با قدرت در اردوهای تیم ملی تمرین کنم،در نهایت انتخاب ملی پوشان برای المپیک 2016 را باید به دست بزرگان و شخص محمد بنا سپرد.
فرنگی کار وزن 98 کیلو گرم کشورمان عنوان کرد:هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی بگیرد به آن احترام می گذارم فقط این که شک نداشته باشید من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از جان مایه می گذارم و امیدوارم هر فردی بهتر بود به حقش برسد.
اننتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار