یزد؛

نقش محوری یزد درحوزه راه های مواصلاتی وجاده ای کشور

استان یزد درحوزه راه های مواصلاتی وجاده ای کشورنقش مهم وموثری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ میرمحمدی استاندار یزد در مراسم تكریم و معارفه مدیركل راه و شهرسازی نقش محوری یزد درحوزه راه های مواصلاتی وجاده ای کشوراستان گفت: استان یزد با توجه به موقعیت جغرافیایی كه در آن واقع‌شده است نقش مهم و محوری در دسترسی سایر استان‌ها به راه‌های مواصلاتی و جاده‌ای دارد.

میرمحمدی افزود: راه‌های استان در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی باید ارتقاء یابد و علاوه بر اینكه به مردم استان‌های دیگر خدمت‌رسانی می‌شود لازم است با بین‌المللی شدن این راه‌ها، مسیرهای موردنیاز در خدمت تاجران و بازرگانان كشورهای دیگر نیز قرار گیرد.

استاندار ادامه داد:اگر راه‌های كشور بهسازی و استانداردسازی شود با ایمنی راه‌ها جان مردم كه بسیار باارزش است در معرض خطرات احتمالی قرار نمی‌گیرد. وی افزود: یكی از محورهای توسعه در استان یزد حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است كه استان با بافت تاریخی ارزشمند و بی‌نظیری كه از آن برخوردار است گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب كرده است.

میرمحمدی تصریح كرد: بافت تاریخی و خشتی یزد منحصربه‌فرد و یك گنجینه غنی فرهنگی و تاریخی است و این ویژگی ممتاز جهانیان را ترغیب می‌کند.

استاندار یزد در پایان سخنان خود بابیان اینكه در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روابط صمیمانه و برادرانه برقرار است تأكید كرد: موفقیت در هر دستگاهی برآیند همكاری، تعامل و تلاش همه كاركنان آن نهاد است.

همچنین کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در این مراسم گفت: راه یك سرمایه ملی است و اولویت اول ما در وزارت راه و شهرسازی ارتقاء ایمنی راه‌ها است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.