حاشیه‌های چهارمین روز ثبت‌نام در وزارت کشور؛

از خوش‌وبش رئیس ستاد انتخابات کشور با خبرنگاران تا سلفی غرضی با عکاسان

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی خبرگان رهبری و دومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس با حاشیه های جالبی همراه بود.

به  گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران امروز (یکشنبه 29 آذر) چهارمین روزی بود که داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری برای نام نویسی به وزارت کشور آمده بودند و دومین روز داوطلبان نمایندگی مجلس.

داوطلبان از ساعات اولیه صبح در وزارت کشور حضور داشتند و مراحل ثبت‌نام به خوبی پیش می رفت. در میان این افراد حضور دو کاندیدا نگاه رسانه‌ای‌ها را بیشتر به خود جلب می‌کرد؛ این دو داوطلب زن و شوهری بودند که با هم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده بودند.

 بیش از 4 ساعت از حضور خبرنگاران در محل ستاد انتخابات می گذشت  که مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در محل استقرار  خبرنگاران جویای حالشان شد و از آنان قدردانی کرد. 

 مقیمی خطاب به خبرنگاران گفت: شما 2 ماه با ما در وزارت کشور همکار هستید بنابراین نباید به شما بد بگذرد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید برخی نمایندگان مجلس گفته‌اند که یک ستاد برای ثبت نام نمایندگان فعلی مجلس در ساختمان بهارستان ایجاد شده است گفت: داوطلبان انتخابات خبرگان و مجلس فقط باید برای ثبت نام به وزارت کشور یا فرمانداری ها مراجعه کنند.

مقیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آماری از حضور چهره‌های مطرح برای ثبت نام در انتخابات خبرگان دارید، گفت: همه چهره‌ها برای ما مطرح هستند و ما نمی خواهیم که بین کاندیداها فرقی قائل شویم.

یکی دیگر از حاشیه‌های جالب امروز، حضور محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 برای ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی و  خبرگان رهبری بود که سوژه فلشهای عکاسان و نگاه تیزبین خبرنگاران شد.


از خوش‌وبش رئیس ستاد انتخابات کشور با خبرنگاران تا سلفی غرضی با عکاسان


 وی با حضور در جمع خبرنگاران گفت:  بنده در هر دو انتخابات شرکت خواهم کرد، شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری صلاحیت بنده را تایید کرده بنابراین در انتخابات این دور خبرگان و مجلس هم تایید خواهد کرد.

پس از پایان سخنان غرضی، عکاسان از وی درخواست عکس "سلفی" کردند که وی با روی باز خواسته آنان را قبول کرد.

غرضی چند روز گذشته با انتشار یک پیام ویدئویی کوتاه آمادگی خود را برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده بود و در این پیام که در فضای مجازی منتشر شده  گفته بود: "کسی که می‌خواهد در انتخابات خبرگان شرکت کند، حتما نباید روحانی باشد؛ من هم چون بیش از ۶۰ سال به فقه شیعه عمل کرده‌ام، در موقعیتی که پیدا شده، می‌روم و امتحان می‌دهم؛ اگر قبول شدم، ان شاألله در این مجلس شرکت می‌کنم."


ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز گذشته (شنبه28 آذر ) آغاز شده و تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.