بازگشت یخ‌نوردان از روسیه

یخ‌نوردان کشورمان که برای آموزش بین‌المللی در روسیه هستند سه‌شنبه اول دی به کشور بازمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یک گروه 12 نفری از یخ‌نوردان ایرانی 10 روز پیش عازم یک دوره آموزشی این رشته ورزشی به روسیه شدند و هم اکنون در شهر کروف( دهکده‌ای کوهستانی در شرق این کشور) با دیگر یخ‌نوردان خارجی در حال انجام این ورزش هستند.
 
بعد از اتمام 15 روز دوره آموزشی 1 دی به کشورمان باز می‌گردند.
 
** رقابت‌های سنگنوردی جام فجر
فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشورمان به مناسبت سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوازدهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر را از اول بهمن در سمنان برگزار می‌کند.
 
در این رقابت‌ها که در بخش سرطناب خواهد بود و استارت این مسابقات است مردان و زنان سنگنورد به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر مشخص شود.
 
بولدرینگ یکی دیگر از رشته‌های سنگنوردی نیز طی روزهای 30-29 بهمن در تهران انجام خواهد شد تا حساسیت این رقابت‌ها بالا رود.
 
و در نهایت رشته سرعت که قهرمانان زیادی در بین خود دارد و در سطح بین‌المللی نیز مقام‌های خوبی به دست آوردیم برای جام فجر در قزوین یا تهران صورت خواهد گرفت باید منتظر ماند و دید فدراسیون کدام شهر ره به عنوان میزبان معرفی خواهد کرد.
 
**سنگنوردان کوچک از دیواره بالا می‌روند
پنجمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور و دومین دوره رقابت‌های سنگنوردی نونهالان طی روزهای 25-24 دی سال جاری در سنین 11-8 سال در شیراز برگزار خواهد شد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار