فرهنگ آب و برق مجانی، شهر ملارد را به چالش می کشد

معاون فرماندار ملارد گفت: در صورت عدم تامین عوارض شهری به طور یقین اداره شهری همچون ملارد با 400هزار نفر جمعیت با دشواری ها و چالش‌های بسیاری همراه می شود.

فرهنگ آب و برق مجانی شهر ملارد را به چالش می کشدمجتبی شاهقلیان معاون فرماندار ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت پرداخت عوارض شهری از سوی شهروندان، اظهار کرد: متاسفانه برخی از ساکنان این شهر از پرداخت و تامین به موقع مالیات ها، عوارض و هزینه انرژی مصرفی خویش امتناع می‌کنند که بطور یقین استمرار چنین رویه‌ای شهر را به چالش می کشد.

وی افزود: هر شهری از محل دریافتی و تامین منابع در قالب عوارض، مالیات و ... مدیریت می شود و هرگونه خلاء در این امر مهم یقینا اداره شهر را با نارسایی‌هایی مواجه می سازد.

شاهقلیان عنوان کرد: فرهنگ آب و برق مجانی رویکرد و باور نادرستی است و باید افرادی که به چنین فرهنگی قائل هستند در رفتار و افکار خویش تجدید نظر کنند.

معاون فرماندار ملارد یادآور شد: دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان شهری باید با جدیت مضاعف در مقابل چنین تخلفاتی ایستادگی کنند و از سوی دیگر نباید از نقش تعیین کننده‌ آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به سادگی گذشت که به طور یقین در تغییر باورهای نادرست در برخی از شهروندان مثمر ثمر خواهد بود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، چالش ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار