شیراز؛

فعالیت بیش از 10 هزار نفر در هیئت اجرایی انتخابات در فارس

در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که امسال برگزار می شود بیش از 10 هزار نفر در هیئت های اجرایی فعالیت خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرماندار شهرستان شيراز گفت: در انتخابات اسفندماه بيش از 10 هزار نفر به‌عنوان عامل اجرايي ساماندهي و فعال خواهند شد.

حيدر عاليشوندي پيش از ظهر امروز در حاشيه آغاز كار ثبت‌نام از متقاضيان داوطلبي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در شيراز گفت: در اين دوره امكان الكترونيكي شدن انتخابات در شيراز وجود دارد.

وي افزود: اگر شرايط و زيرساخت‌ها براي الكترونيكي شدن انتخابات فراهم نشود، قطعا انتخابات اين دوره به شكل نيمه الكترونيكي برگزار مي‌شود.

وی همچنين گفت: هيئت اجرايي انتخابات خبرگان رهبري در شيراز تشكيل شده است و امروز هم تعداد 30 نفر معتمد از سوي فرمانداري براي طي مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي مي‌شوند كه پس از تائيد آنان، كار انتخاب اعضاي هيئت اجرايي انتخابات مجلس شوراي اسلامي هم به سامان مي‌رسد.

عاليشوندي همچنين از احتمال افزايش تعداد حوزه‌هاي اخذ راي در شهرستان شيراز در مقايسه با دوره‌هاي گذشته خبر داد و گفت: نهايي شدن اين موضوع بستگي به نظر هيئت اجرايي دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.