کمک هزینه سفر به عتبات عالیات؛ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قاری، نرم‌افزارهای قرآنی و محصولات فرهنگی دیگر از جمله جوائز مسابقه کتابخوانی «برای کتاب خدا» است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه بزرگ «برای کتاب خدا» همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود.


جهت شرکت در مسابقه لازم است کتاب «برای کتاب خدا» را با دقت مطالعه کرده و پاسخ سوالات انتهای کتاب را به شیوه‌ای که در ادامه می‌آید، به شماره: ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ پیامک کنید.
در خط اول پیامک بنویسید:
وقف
و در خط دوم پاسخ سوالات را در قالب یک عدد ۱۵ رقمی، ارسال کنید. عدد اول از سمت چپ، پاسخ سوال یک است و عدد دوم پاسخ سوال دوم و غیره.

برای نمونه اگر پاسخ پنج سوال اول گزینه ۱ و پاسخ پنج سوال دوم گزینه ۲ و پاسخ پنج سوال سوم گزینه ۳، پیام شما باید این‌گونه باشد:
وقف
۱۱۱۱۱۲۲۲۲۲۳۳۳۳۳

برای شرکت در این مسابقه تا چهارم دی ۱۳۹۴ فرصت دارید و اسامی نفرات برگزیده، در تاریخ پنجم دی ۱۳۹۴ از طریق سایت www.quraniran.ir اعلام خواهد شد.

کمک هزینه سفر به عتبات عالیات؛ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قاری، نرم‌افزارهای قرآنی و محصولات فرهنگی دیگر از جمله جوائز مسابقه کتابخوانی «برای کتاب خدا» است. به امید موفقیت شما.

مسابقه کتابخوانی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار