اصفهان؛

اصفهان به یک سالگی پیوست

مستند داستانی یک سالگی با تلاش کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان تولید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از تولید مستندی داستانی با عنوان "یک سالگی” خبر داد و گفت: این مستند از سوی مدیریت امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری ساخته شده وهدف از تولید آن آگاهی شهروندان از خطرات استعمال دخانیات به ویژه سیگار است.

محمد حسن مردانی با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات جوانان اعتیاد آنها است که باید به این موضوع بسیار اهمیت داد افزود: موضوع این مستند مربوط به جوانی است که بر اثر اعتیاد به مصرف سیگار دچار مشکلات فراونی شده وبرای رهایی از آن به دنبال را چاره است.

وی در خصوص پخش این مستند خاطرنشان کرد: یک سالگی از اوایل دی ماه ‏امسال در شبکه ملی پخش می شود و در قالب لوح فشرده به شکل رایگان در میان شهروندان اصفهانی توزیع می شود.‏

محمد حسن مردانی با بیان اینکه شخصیت اصلی این مستند جوانی است که بر اثراعتیاد به مصرف سیگار دچار مشکلات فراونی شده است تصریح کرد: این مستند ۲۰ دقیقه ای علاوه بر پخش آن در شبکه ملی و استانی در قالب لوح فشرده بین شهروندان اصفهانی به صورت رایگان توزیع می شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: شهروندان با دیدن این مستند به صورت علمی و کارشناسی با خطراتی که دخانیات برای سلامتی آنان به همراه دارد آشنا شوند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: سال ، یک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.