با حضور وزیر بهداشت؛

آغاز ساخت کلینیک تخصصی قائم تویسرکان

این کلینیک در زمینی به مساحت 777متر مربع و بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار در 2 طبقه شامل دندانپزشکی ، اطفال وداخلی زنان ومردان و به مدت یک سال ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی در حاشیه آغاز ساخت این کلینیک با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در برخی نقاط کشور گفت : این بیماری روندی مشابه سالهای گذشته را دارد و هیچ جای نگرانی نیست ومشکل جدی دراین زمینه احساس نمی شود.

وی استفاده بیشتر از مایعات ، مراقبت بیشتر در جلوگیری از سرماخوردگی به ویژه در مناطق سردسیر ومسافرتها را درکاهش ابتلا به بیماری آنفلوآنزا مفید دانست واز مردم خواست از تماس با افراددچار سرماخوردگی مراقبتهای بیشتری داشته باشند.

 دکترقاضی زاده هاشمی افزود : در شرایطی که قیمت نفت نسبت به روزهای آغاز کار این دولت وحتی در مقایسه با سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته ولی دولت تدبیر وامید خدماتش رادرحوزه سلامت با قوت ادامه خواهد داد.

 وی با اشاره به عزم جدی دولت وشخص رییس جمهور برای ادامه طرح تحول نظام سلامت وتوسعه آن ادامه داد : سازمان مدیریت وبرنامه ریزی هم در این حوزه مسیری را دنبال می کند که رییس جمهورتعیین کرده است.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.