شیراز؛

بیت امام (ره) قابل مصادره شدن نیست

امام جمعه موقت شیراز گفت: برخی احزاب می خواهند بیت امام (ره) را مصادره کنند غافل از این که بیت امام قابل مصادره شدن نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی از  اعلام داوطلبی برخی از اعضای بیت امام خمینی (ره) از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استقبال کرد.

وی بیان کرد: عزتی که ملت ایران برای بیت امام (ره) قایل است بالاترین احترام است.

امام جمعه موقت شیراز افزود: بیت امام (ره) به آرمان های امام و رهبری پایبند بوده است ولی با این حال برخی احزاب و گروه ها می خواهند بیت امام (ره) را به نفع خود مصادره کنند غافل از این که بیت امام قابل مصادره شدن نیست، همانگونه که امام خمینی (ره) متعلق به همه است و قابل مصادره شدن به نفع فرد یا گروهی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی با اشاره به وصیت نامه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی به فرزندانش مبنی بر توصیه به حرکت در مسیر تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بیت امام خمینی (ره) اجازه نمی دهند که فرصت طلبان از آنها سوء استفاده کنند از این رو برخی احزاب نباید خواب ببینند که می توان بیت امام (ره) را به نفع خود مصادره کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به آغاز نام نویسی داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتظار می رود افرادی که صلاحیت و ویژگی های تصدی این امر خطیر را دارند احساس تکلیف کرده و وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند و نه این که از میدان رقابت انتخاباتی برای مشهور شدن خود استفاده و به کرسی نمایندگی مجلس به عنوان سکوی پرتاب به مدارج بالاتر نگاه کنند.

امام جمعه موقت شیراز کشتار شیعیان در کشور نیجریه را محکوم کرد گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی از سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات صورت گرفته علیه شیعیان و دیگر مسلمانان جهان انتقاد کرد.

وی افزود: جنایت و کشتار علیه شیعیان در برخی کشورها از جمله نیجریه، پاکستان، جمهوری آذربایجان، یمن،  عراق و سوریه پیام مهمی دارد و آن این که با دلارهای سعودی، نقشه ای برای از بین بردن مکتب تشیع در حال اجرا است که بدون شک دشمن و آل سعود در این اقدام نتیجه ای نخواهند گرفت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: بیت ، امام ، مصادره ، نیست ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.