اگر ويندوز 10 موبايل داريد منتظر بروزرساني نباشيد!

ویندوفون تا قبل از شروع سال 2016 به ویندوز 10 به روز رسانی نمي شود.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اینکه مایکروسافت مدت زیادی است که پرچم دار جدیدی معرفی نکرده اما همچنان محصولات ویندوزفون مناسبی در بازار وجود دارد که علاقمندان با خريدن اين گوشي ها، نسخه هاي بروز شده اين سيستم عامل را دريافت مي كنند.

طي اعلاميه رسمي
 مایکروسافت، به‌روز رسانی ویندوز 10 برای گوشی‌هایی که در حال حاضر ویندوزفون 8 و 8.1 را اجرا می‌کنند تا دسامبر سال جاری ارائه خواهد شد اما حال خبرهایی به گوشی می‌رسد که این اتفاق آنطور که باید نخواهد افتاد.

اگر ويندوز 10 موبايل داريد منتظر بروزرساني نباشيد

براساس بیانه‌ای که توسط مایکروسافت منتشر شد، هیچ گوشی‌ای ویندوفونی‌ تا قبل از شروع سال 2016 به ویندوز 10 به روز رسانی نخواهد شد! این موضوع روشن نیست چرا مایکروسافت با وجود گذشت چند ماه از انتشار نسخه‌ی آزمایشی این سیستم عامل، باز هم انتشار این آپدیت را به تاخیر انداخته است!

اگر شما می‌خواهید ویندوز 10 را در همین سال، مورد آزمایش قرار دهید، می‌توانید با عضویت در گروه ویندوز اینسایدرهای مایکروسافت، به‌روز رسانی ویندوز 10 را بر روی گوشی خود نصب و استفاده کنید و یا اینکه یک گوشی لومیا 950 و یا 950 ایکس ال تهیه نمایید!

زمانی که بالاخره آپدیت ویندوز 10 منتشر شود، چند گوشی زودتر از دیگر گوشی ها این سیستم‌عامل را تجربه خواهند کرد: لومیا 930، لومیا 830، لومیا 735، لومیا 640 ایکس ال، لومیا 540، لومیا 535، لومیا 532، لومیا 435 و لومیا 435.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار