اندرويد بعدي را شما نام گذاري كنيد

مدير عامل شركت گوگل به تازگی اعلام کرد که شرکت گوگل برای انتخاب نام سیستم عامل موبایلی اندروید N از یک نظرسنجی آنلاین در میان کاربرانش استفاده کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدير عامل شركت گوگل  كه در دنياي اندرويد شهرت خاصي دارد، به تازگي اظهار کرده است که در زمان نام گذاری نسخه جدید سیستم عامل اندروید، نصیحت مادرش را مد نظر قرار می‌دهد. این گفت و گو در یک جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه دهلی انجام شده است، جلسه پرسش و پاسخی که شامل موضوعات مختلفی از  اندروید تا فوتبال و کریکت بوده است. در هر حال نام اندروید جدید تنها با توجه به پند و اندرز مادر ساندر پیچای انتخاب نخواهد شد.

اندرويد بعدي را شما نام گذاري كنيد

در این جلسه پرسش و پاسخ در دانشکده Sri Ram College of Commerce دانشگاه دهلی، پیچای تلاش کرد تا به تمامی سوالات مطرح شده چه از سوی حاضرین در جلسه و چه از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی پاسخ دهد. یکی از کاربران در یک پیام ویدیویی از پیچای سوال کرد که چرا نسخه‌های اندروید N با توجه به نام شیرینی‌های محلی کشور هند انتخاب نمی‌شوند، سوالی که موجب خنده حاضرین در جلسه شد، با این حال پیچای به این سوال پاسخ داد: زمانی که مادرم را ببینم، نظرش را درباره نام‌های پیشنهادی‌اش برای اندروید جدید گوگل می‌پرسم." پیچای در ادامه گفت:
 
شاید در سال های آینده، زمانی که تصمیم گرفتیم نسخه بعدی اندروید، اندروید N، را به بازار عرضه کنیم، یک نظرسنجی آنلاین برگزار کرده و نظرات کاربران را درباره نام‌های پیشنهادی‌شان برای این سیستم عامل جدید بپرسیم. اگر تمامی هندی‌ها در این نظرسنجی شرکت کنند، شاید بتوان امیدوار بود که نام اندروید N یکی از شرینی‌های هندی باشد.
 
تمامی نسخه های اندروید عرضه شده به بازار دارای یک نام مستعار هستند که به ترتیب حروف الفبا از حرف C در کاپ کیک (1.5) تا حرف M در مارشمالو (6.0) نام گذاری شده‌اند. این روند نام گذاری جذابیت زیادی دارد و همه کاربران در کنار انتظار برای رونمایی از اندروید جدید، منتظر هستند تا گوگل نام مستعار اندروید جدید خود را اعلام کند.

تا پیش از این نام‌ نسخه‌های جدید اندروید کاملا محرمانه انتخاب می‌شد، اما درخواست از کاربران برای مشارکت در این نام گذاری می تواند استراتژی مثبتی برای علاقه مندی بیشتر آنها به این سیستم عامل موبایلی باشد و در نسخه قبلي اندرويد يك ويديويي منتشر شد كه، یک آدمک اندرویدی سفید نیمه‌کاره وجود دارد که به‌نظر می‌رسد یک Marshmallow ( یک نوع شیرینی خمیر مانند) باشد. 

حال با توجه به اینکه تنها 13 حرف از حروف الفبای انگلیسی باقی مانده، به نظر می‌رسد که گوگل باید به زودی از روش جدیدی برای نام گذاری اندرویدهای خود استفاده کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع:ANDROIDPOLICE

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار