ساری؛

واحدهای تولیدی لبنی مازندران جزء 50 برند مطرح در دنیا

واحدهای تولیدی لبنی مازندران جزء 50 برند مطرح در دنیا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی ایران در مازندران گفت: مازندران در صنایع غذایی، قطب تولید کشور را به خود اختصاص داده است به طوری ‌که 60 درصد از صادرات استان به محصولات صنایع غذایی اختصاص دارد.

محمد محمدپور عمران از افزایش صادرات محصولات صنایع غذایی استان خبر داد و عنوان کرد: در حوزه محصولات لبنی، فرآورده‌های گوشتی و آب‌میوه با افزایش صادرات مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از واحدهای تولیدی لبنی استان جزو 50 برند مطرح در دنیا است، یادآور شد: این افتخار است که یکی از واحدهای تولیدی لبنی مازندران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و توانسته در بازارهای خارجی سهمی به دست آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های خوبی که در توسعه آبزی ‌پروری همچون ماهی قزل‌آلا صورت گرفته اما در حوزه صنایع تبدیلی مانند کنسروسازی موفقیت چندانی نداشته‌ایم که نیازمند توجه بیشتری است.

محمد پورعمران با بیان اینکه تکنولوژی روز دنیا در صنعت آرد استان وارد شده است در مورد حمایت‌های دولتی در واردات گندم، گفت: درصدد هستیم گندم را از کشورهای روسیه و قزاقستان وارد و در اختیار واحدهای آرد و فرآورده‌های آردی استان قرار دهیم و برای واردکنندگان نیز معافیت‌های مالیاتی مدنظر قرار داده‌ایم.

وی با دعوت از مردم و سرمایه‌گذاران به نمایشگاه صنعت غذای ایران در مازندران، یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان، مردم و سرمایه ‌گذاران است.
 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: واحد ، تولیدی ، لبنی ، مازندران ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.