9 کیلو سم در روده های شماست!

تحقیقات نشان داده است که در روده بزرگ افراد گنجایش 9 کیلو سم و فلزات سنگین دارد و بهتر است هرچه سریع‌تر روده بزرگ را‌ از این مواد تخلیه کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، وجود مقادیر زیادی از سم، فلزات سنگین و آفت‌کش‌ها و در روده بزرگ حاکی از مشکلات جدی سم فلزات سنگین است. خوشبختانه با تشخیص علائم می‌تواند زودتر این سم‌ها را از بدن زدود. 

امروزه در دنیای مدرن، فلزات سنگین در همه جا در محیط اطراف ما هستند و از واکسیناسیون و جیوه گرفته تا ماهی و فلزاتی که در وسایل آشپزی و تابه استفاده می‌شوند همگی حاوی مقادیری از فلز هستند.

به دلیل وجود این حجم از فلزات در محیط، سم‌های ناشی از فلز در بدن و بافت‌های بدن افراد بسیاری ذخیره می‌شود. وجود جیوه مایع و فلزات سنگین در بدن باعث بروز مشکلات و اختلالات فراوانی همچون مشکلات عصبی، اضطراب، افسردگی و آلزایمر می‌شود.

بهتر است هر چه زودتر این سم‌های فلزی را از بدن خارج کرد برای این کار می‌توان به مدت 60 تا 90 روز رژیم غذای خام گرفت. راه سریع‌تر از این رژیم آبمیوه به مدت 30 تا 60 روز است. حتی برای اینکه سریع‌تر این‌ سم‌ها را از بدنتان خارج منید می‌توانید 10 تا 14 روز رژیم آب بگیرید.

از این راه‌ها می‌توانید اندام‌های اصلی بدنتان از جمله پوست، مجرای ادرار و دستگاه گوارش را سم‌زدایی کنید. برای اینکه به نتایج بهتری برسید بهتر است فعالیت بدنی، تعرق زیاد و نفس‌های عمیق را نیز به این راه‌ها اضافه کنید. 

انتهای پیام/

برچسب ها: سم ، روده ، بدن ، تنفس ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار