مشهد؛

آمریکا در همه مولفه های قدرت در حال سقوط است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا در همه مولفه های قدرت در حال سقوط است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار محمدرضا نقدی در دومین نشست مجمع عالی بسیج در مشهد گفت: این آمریکایی ها و اسرائیلی ها هستند که در محاصره قرار گرفته اند نه ایران متاسفانه فتنه گران در سال ٨٨ به آمریکا نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید تا مردم عقب بنشینند حالا پس از شکست در همه مولفه ها به سمت جنگ اقتصادی رفتند.

وی افزود: آمریکا این روزها ادعای رفاقت میکند و به زبان فارسی حرف میزند، اعیاد ایرانی را جشن میگیرند و همین روزهاست که نماز جمعه هم در کاخ سفید برپا کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنی که در همه استراتژی ها شکست خورده میخواهد از در دوستی وارد شود و برخی ها هم میخواهند فریب دهند که آمریکا عوض شده، کجا عوض شده؟ پس از برجام چندین لایحه هر ماه به کنگره برای تحریم ایران میرود.

سردار نقدی افزود: نفوذ مولفه ها و راه های مختلفی دارد که ترس و ساده لوحی از این مولفه ها است.

وی با بیان اینکه حرص و طمع و لذت های جنسی از دیگر راه نفوذ است، خاطر نشان کرد: برخی ملاک ها در تایید وزرای دولت نادیده گرفته شده است، فقط نمی شود که به بحث فتنه اختصاص داد باید مولفه های دیگر را هم ببیند، اشرافی گری، ثروت اندوزی اینها هم مهم است. اینها میخواهند قدرت سیاسی هم داشته باشند و مجلس باید مانع این کار شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.