قزوين؛

دیدار استاندار با معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

علیرضا آزموده اردلان رئیس سازمان نقشه برداری کشور پایه ی موفقیت داشتن داده ها و اطلاعات است اظهار کرد: داده ها و اطلاعات مکانی برای مدیریت صحیح در دستگاه های اجرایی بسیار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛وی با اشاره به اینکه مشکل  اصلی پراکندگی این داده ها است افزود : در دستگاه  ها ی اجرایی به شدت به مدریت داده ها جهت برنامه ریزی نیازمند هستیم و در سالهای اخیر گامهای خوبی برای ایجاد بخش  در دستگاههای اجرایی برداشته شده است.

 معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عنوان کرد:ایجاد زیرساخت های مناسب برای تبادل داده ها امری ضروری است که موجب رسیدن به توسعه یافتگی در کشور خواهد شد.

استاندار قزوین هم با اشاره به اینکه داده ها و اطلاعات سرمایه های مهمی محسوب می شوند گفت: استان قزوین ظریفت خوبی در کشور برای پایلوت شدن دارد.

فریدون همتی در دیدار خود با رئیس سازمان نقشه برداری کشورافزود: برای پایلوت شدن نیازمند حمایت و همکاری سازمان نقشه برداری کشور و فعال شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع داده ها در مدیریت ضیعف است اضافه کرد: تصمیم درست برای مدیریت داده ها می تواند موجب تقویت اطلاعات آماری در استان شود.

همتی افزود: از موازی کاری در حوزه ی داده ها باید پرهیز شود تا بتوانیم تصمیماتی درستی در زمینه های مختلف بگیریم.

گفتنی است در پایان این دیدارو به رسم یادبود  دکتر اردلان نقشه  ای از ایران و همچنین نقشه برجسته استان قزوین را به استاندار اهداء کرد.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.