فرقانی در آیین گشایش دانشکده ارتباطات:

نیازمند همگرایی هستیم/ خط کشی ها را کنار بگذاریم

رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: که امروز آغاز تازه ای در علم ارتباطات ایران خواهد بود.

نیازمند همگرایی هستیم/ خط کشی ها را کنار بگذاریمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرقانی  فرقانی در آیین گشایش دانشکده ارتباطات در آیین گشایش دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی بابیان اینکه تأسیس یک دانشکده کار آسانی نیست گفت: از تأمین بودجه آن گرفته تا فراهم آوردن ساختمان، استخدام پرسنل، جدا کردن برنامه‌های درسی و غیره ولی ما در 21 شهریور که آغاز رسمی شروع به کار دانشگاه است کلاس‌هایمان دایر بود و این امر جز با حمایت اساتید و دانشجویان میسر نمی شد.

فرقانی گفت: ما اینجا نیامدیم که یک حصار دور خودمان بکشیم بلکه آمدیم تا ارتباطات خود را گسترش دهیم یکی از اولین ملاقات هایی که من داشتم با اعضای روابط عمومی بود و امروز می گویم که هیچ دانشگاهی در هیچ جای جهان قادر نیست دانشجویان روزنامه نگار و روابط عمومی تربیت کند و به بیرون بفرستد اگر دور خود حصاری بکشد. ما تنها در تعامل با هم می توانیم دانشجوی روزنامه نگاری تربیت کنیم و پرورش دهیم و امروز نیازمند همگرایی هستیم و باید با هم همکاری کنیم خط کشی ها را کنار بگذاریم و امروز کشور ما به این همگرایی و بده بستان نیازمند است.

فرقانی در پایان گفت: ان شاء الله بتوانیم دانشکده علوم ارتباطات را با کمک دانشجویان و اساتید اعتلا ببخشیم. ما دی ماه یک دوره روزنامه نگاری برای آموزش دانشجویان افغانستان داریم و دکتر سلیمی شرح مفصل آن را در سخنرانی خود خواهند گفت. در آخر از همه سپاسگزارم و خوشحالم که در چنین انجمن فخیمی گردهم آمدیم و ان شاء الله امروز آغاز تازه ای برای ارتباطات در ایران باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.