اردبیل؛

قدرت موشکی ایران قلب بزرگترین رژیم تروریستی جهان را نشانه گرفته است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران قلب بزرگترین رژیم تروریستی و جنایتکار جهان رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  از اردبیل؛ امیر کیومرث حیدری در مراسم یادواره یک‌هزار و 81 شهید ارتش در اردبیل با بیان اینکه ما امروز به هیچ تجهیزات نظامی غرب و بیگانگان نیازی نداریم و خودمان در تولید این تجهیزات به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: نه تنها در این زمینه دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نمی‌کنیم بلکه امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران قلب بزرگترین رژیم تروریستی و جنایتکار جهان رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است.

وی افزود: اگر روزگاری برد موشکی کمتر از 330 متر بود امروز نوک موشک ما تل‌آویو و قلب تمام مستکبران را نشانه گرفته است به طوری که جمهوری اسلامی ایران در عین دفاع از صلح منطقه‌ای حاضر نیست خون ناحقی ریخته شود، در برابر هر هجمه‌ای نیز با قدرت و صلابت ایستاده‌ است.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به رغم ناامن بودن منطقه، جزیره‌ با ثباتی را می‌ماند که اقتدار و صلابت این کشور و مردم بیش از هر زمان دیگر نمایان است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، موشکی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
درود به تمامی مردان با صلابت کشورم که امنیت کشورمان را تامین میکنند زنده باشید وخدا حافظ تان باشه