مشهد؛

چشم ملت‌های مظلوم منطقه به ارتش ایران است

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیج این است که نگاه و بینش خالص دینی در آن وجود دارد.

    • به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در دومین مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیج این است که نگاه و بینش خالص دینی در آن وجود دارد و خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی در زمینه توسعه دین از سوی بسیج کمبودی احساس نشده است.

      امام جمعه مشهد‌ بیان کرد: امروز شاهد هستیم که فضای جامعه را برخی زرق و برق‌های اشرافی فراگرفته اما فضای بسیج همچنان خالص باقی مانده و در پی خدمت بدون منت هستند.

      آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: بسیج با وجود تمامی اندیشه‌ها همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و سوغات آورده‌های غربی نیز نتوانسته‌اند بر بینش و عقیده بسیجی تاثیرگذار باشند.

      عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی فرهنگ‌ساز است، عنوان کرد: مسئله اخلاص و اهمیت و کارکرد آن را در تمامی جریان‌هایی که از ابتدای انقلاب به‌ویژه در ریزش‌ها و رویش‌ها بوده، شاهد بوده‌ایم، سقوط افراد تنها ناشی از همین عدم اخلاص است.

      وی تصریح کرد: آنچه امروز می‌تواند در محورهای تمامی فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد و آن‌ها را به سمت حرکت بسیجی‌وار سوق دهد، اخلاص است. اخلاص می‌تواند از سوی دیگر ما را در برابر بسیاری از اغواهای شیطانی محافظت کند.

      آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه باید از نگاه شعاری به اخلاص پرهیز شود، تاکید کرد: اخلاص یک باورمندی قوی در انسان و یک اعتقاد راسخ قلبی به خداوند است.

               انتهای پیام/س
برچسب ها: ارتش ، ایران ، علم الهدی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.