قوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویر

بسیاری از مردم رقه سوریه در اسارت گروه تروریستی داعش هستند و هیچ راه فراری ندارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیلی میل در گزارشی از وضع اسف بار مردم رقه در سوریه، زیر سایه گروه تروریستی داعش نوشت. در این گزارش آمده است: مردم رقه مجبورند در جهنمی که گروه تروریستی داعش به راه انداخته است، زندگی کنند. آنها هر روز شاهد گردن زنی، به صلیب کشیدن و انواع کشتارهای بی رحمانه همشهریان خود هستند. کسانی که زمانی در خانه های خود زندگی آسوده ای داشتند، اینک باید میان خرابه های رقه گذران زندگی کنند. پلیس داعش همیشه در خیابانهای رقه در حال گشتزنی است و به دنبال طعمه می گردد. 

یکی از ساکنان رقه گفت: می ترسم کودکانم را از دست بدهم. می ترسم همسرم به دلیل نداشتن لباس مناسب شلاق بخورد. اوضاع پس از حضور گروه تروریستی داعش بدتر شده است. میوه، سبزی و نان پیدا می شود؛ اما قیمت آنها بسیار بالاست. برق و سوخت نیز به شدت کمیاب شده است. 

وی در ادامه گفت: پیشتر آنچه اعتقاد داشتم را به کودکان آموزش می دادم؛ اما گروه تروریستی داعش مرا مجبور می کند آنچه را که به آن اعتقاد ندارم به این کودکان بیاموزم. در رقه هر لحظه ممکن است افراد، بدون دلیل بازداشت شوند. آنچه مرا بیش از همه می ترساند این است که گروه تروریستی داعش ذهن فرزندان مرا در مدارس شستشو می دهد.

به نوشته دیلی میل، بسیاری از مردم رقه در این شهر در اسارت گروه تروریستی داعش به سر می برند و هیچ راه فراری ندارند. زنان از قدم زدن به تنهایی در خیابان منع شده اند. اگر کسی به قوانین شهر اعتراض کند، درجا کشته می شود. در سطح شهر، مردم گرسنه برای دریافت ذره ای آب و غذا باید ساعتها در صف بایستند.

رقه، پایتخت داعش در سال 2013 به اشغال این گروه تروریستی در آمد. حملات بی رحمانه گروه تروریستی داعش زندگی روزمره مردم رقه را با مشکلاتی روبرو کرده است. ساکنان رقه با ترس مجازات از جانب تروریستهای داعش، گذران زندگی میکنند.

قوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویرقوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویر
قوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویرقوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویر
قوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویرقوانین ظالمانه داعش، کابوس شبانه مردم رقه + تصاویر
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار