همدان؛

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان: در مناسبت های دهه فجر همه باید به دنبال مصالح کل نظام باشند

معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان گفت:در مناسبت هاي دهه فجر هر فردي به دنبال منافع خود است اما بايد به گونه اي برنامه ريزي شود که همه به دنبال منافع کلي نظام باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهيم الهي تبار در نشست ستاد دهه فجر استان همدان افزود: با توجه به نزديک شدن به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بايد در برنامه ريزي ها به گونه اي عمل شود که خدشه اي به برنامه هاي دهه فجر ايجاد نشود و برنامه هاي کلي در راستاي استفاده شخصي و جناحي به نفع فرد و جريان خاص در امر انتخابات رقم نخورد.


وی با بيان اينکه ما از برنامه جريان هاي سياسي داراي مجوز استقبال مي کنيم گفت: ما وظيفه داريم از جريان هاي قانوني حمات کنيم تا شور و نشاط سياسي در جامعه فراهم شود.

الهی تبار، رقابت سالم را زمینه ساز حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری مردم عنوان کرد و افزود: تعداد بیشتر نامزدهای انتخاباتی هم موجب ایجاد فضاي سياسي بانشاط تري مي شود و مردم حضور بيشتري خواهند داشت.

وي با تاکيد بر اينکه همه بايد در راستاي وحدت ملي گام بردارند و حرکت هاي زشت و قبيح که به وحدت ملي خدشه وارد مي کند را انجام ندهند گفت: تيم مذاکره کننده با اقتدار فعاليت خود را انجام داده و به فرموده رهبر معظم انقلاب با اعتماد به نفس از آرمان هاي اسلام دفاع کرده است و نبايد در مناسبت هاي ملي و وحدت ملي اين مساله زير سوال برود.

الهي تبار افزود: در برنامه هاي فرهنگي دهه فجر امسال رويکرد فرهنگي بصيرت افزايي، دشمن شناسي، همدلي و همزباني ، خود باوري و مديريت جهادي بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.