قم؛

نفرات برتر مسابقات لیگ دسته اول پومسه مردان در قم

جمشیدی رییس هیئت تکواندوی استان قم گفت: کسب ۲ مدال نقره نمایندگان قم در لیگ دسته اول پومسه‌ مردان کشور بدست آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در مسابقات لیگ دسته اول پومسه مردان کشور نفرات بر‌تر این مسابقات در رده‌های سنی گوناگون شناسایی شدند.

جمشیدی رییس هیئت تکواندوی استان قم بیان کرد: دهمین دوره لیگ دسته یک پومسه مردان کشور با نام جام نشاط و در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی برگزار می‌شود که نمایندگان هیئت تکواندوی استان قم نیز در چند رده سنی در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: این پیکار‌ها در بخش انفرادی و در ۷ رده سنی برگزار شد که پومسه کاران برای کسب عناوین بر‌تر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مسابقات بخش تیمی نیز در ۴ رده سنی برنامه ریزی شده است و بخش ابداعی نیز شامل ۲ رده سنی است.

وی عنوان کرد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال با حضور ۴۶ نفر به انجام رسید و محمدرضا تمیمی، مهدی سیامکی، سید محمد رسول سقارزاده و امیر حسین غفاری پومسه کاران قمی بودند که به ترتیب در رده‌های پنجم، دهم، بیست و چهارم و بیست و ششم این رده سنی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: یکی از عناوین نائب قهرمانی پومسه کاران قم در رده سنی ۱۵تا17 سال توسط محمد ملاصادقی بدست آمد در جای که ۲۸ نفر پومسه کار برای کسب عناوین بر‌تر به رقابت پرداختند، و دومین مدال نقره نیز در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال توسط عباس رفیعی برای تکواندوی قم به ثبت رسید.

در پایان خاطر نشان  کرد: در رده سنی ۱۸ تا۳۰ سال که با حضور ۴۷ نفر به انجام رسید هادی اقبالیان و محمد مجید کنجکاو ورزشکاران هئیت تکواندو استان قم بودند که در جدال با سایر رقبای خود عنوان مهمی به‌دست نیاوردند و ابوالفضل عبداللهی و رضا ملاصادقی دیگر نمایندگان قم در حضور ۱۶ پومسه کار رده سنی ۳۱ تا۴۰ سال عناوین نهم و یازدهم را کسب کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.