افت فشار و قطعی گاز با ورود سامانه بارشی جدید قطعی است

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با تاکید براینکه تاکنون افت و قطعی گاز در کشور گزارش نشده است گفت: با توجه به اینکه 20 استان کشور شاهد بارش برف و باران است به مردم توصیه می‌کنیم که مصرف گاز خود را مدیریت نمایند.

مجید بوجارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ورود جدید موج سرما به کشور اظهار داشت: مصرف گاز خانگی  و تجاری در طی شب گذشته 475 میلیون متر مکعب بوده همچنین 83 میلیون متر مکعب گاز به صنایع عمده و حدود 77 میلیون متر مکعب نیز گاز به نیروگاه ها داده شد و مصرف کل گاز 634 میلیون متر مکعب بود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با تاکید براینکه افت گاز در کشور نداشتیم گفت: با توجه به اینکه 20 استان کشور شاهد بارش برف و باران است به مردم توصیه می‌کنیم که مصرف گاز خود را مدیریت نمایند.

بوجارزاده تاکید کرد:  پیش بینی ما براین است که با سردشدن هوا در روزهای آینده مصرف گاز در بخش خانگی به رکورد 500 میلیون متر مکعب برسد.

این مقام مسئول در شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: مصرف کنندگان گاز خانگی باید صرفه جویی لازم را به عمل آورند تا گاز بیشتری به بخش نیروگاهی و صنایع عمده ارسال شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: خوشبختانه با اینکه مصرف گاز افزایش یافته است اما صادرات گاز به ترکیه به میزان روزانه 30 میلیون متر مکعب ادامه دارد و از طرفی نیز واردات گاز از ترکمنستان براساس قرارداد در حال انجام است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: گاز ، فشار ، سامانه ، مصرف ، نیروگاه ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار