هاشمی در جمع خبرنگاران:

فردا؛ اعلام جمع‌بندی اسامی هیئت‌های اجرایی/ گزارش حادثه قرچک به وزارت کشور ارائه شده است

استاندار تهران از تقدیم گزارش حادثه قرچک به وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه برگزاری هفتمین نشست ستاد انتخاباتی استان تهران که صبح امروز(سه شنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا روز جمع‌بندی اسامی هیئت‌های اجرایی است و به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آنچه که از شورای نگهبان شنیده‌ام و البته هنوز ابلاغ نشده، این است که فرمانداران می‌توانند  در هر دو انتخابات یک هیئت اجرایی داشته باشند که به نظر بنده این کار بهتر است و در روند کار تسریع ایجاد خواهد کرد، همچنین قرار شد وزارت کشور نظر خود را در این باره اعلام کند.

استاندار تهران افزود: اعضای هیئت اجرایی برای انتخابات استان 30 نفر هستند.

هاشمی در بخش دیگری از اظهاراتش و در پاسخ به سوالی درباره ایجاد اختلال در برخی نشستها و سخنرانی‌های سیاسی خاطر نشان کرد: تاکنون غیر از یک مورد و آن هم در قرچک خوشبختانه مورد دیگری نداشته‌ایم، البته گزارش ماجرای قرچک به وزارت کشور تقدیم شده است.

وی گفت: ما با کسانی که با بحث امنیت در استان تهران سروکار دارند صحبت کرده‌ایم تا مقرر شود افرادی که دارای پروانه رسمی هستند، زمان برگزاری‌ مراسمشان را اعلام کنند تا مشکلاتی از این قبیل پیش نیاید.

استاندار تهران تاکید کرد: جریان های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طب و اعتدالگرا اگر قصد برگزاری مراسمی دارند باید مجوز بگیرند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.