کرمانشاه؛

تصویب مقطع کارشناسی ارشد اقتصاد در غرب کشور

مدیرگروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از توسعه رشته‌های ارشد و دکتری گروه اقتصاد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرگروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از توسعه رشته‌های ارشد و دکتری گروه اقتصاد این دانشگاه خبر داد.
 
سجاد برومند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تنها واحدی است که موفق به تصویب رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد در غرب کشور شده است.
 
وی افزود: در سالیان گذشته با وجود حجم عظیم متقاضیان ورود به تحصیلات تکمیلی در رشته اقتصاد و عدم دایر بودن این رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی، دانشجویان این استان و استان های غربی کشور مجبور بودند به تهران و دیگر استان های کشور مهاجرت کنند.
 
برومند یادآوری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از سال 95 تنها واحدی است که موفق به تصویب این رشته در مقطع کارشناسی ارشد شده است.
 
گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با یک نفر دانشیار نیمه وقت، چهار نفر استادیار تمام وقت و دو عضو هیات علمی دانشجوی دکتری، ظرفیت کافی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را در این گروه آموزشی دارد.
 
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت این گروه پیشنهاد دایر کردن گرایش‌های دیگر این رشته در مقطع ارشد شامل گرایش علوم اقتصادی، برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی و اقتصاد انرژی و دو گرایش در مقطع دکتری تخصصی شامل اقتصاد پولی و اقتصاد بخش عمومی جهت تصویب ارایه شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.