صفتی: ملی پوشان زیر ذره‌بین می‌روند

رئیس کمیته تیم ملی تنیس گفت: با طراحی فدراسیون تنیس نتیجه عملکرد تنیسورها در مسابقات بین المللی را در اختیار کادر فنی می گذاریم.

فرشاد صفتی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ارزیابی عملکرد تنیسورها در فیوچرز آنتالیا بیان کرد: فیوچرز ترکیه یکی از مسابقات سطح بالا در این فصل سال است و ملی پوشان در حد انتظار ظاهر شدند، عملکرد خالدان در هفته گذشته خیلی خوب بود و مقابل بازیکنی از جمهوری چک مغلوب شد که آن تنیسور به فینال راه یافت.
 
وی ادامه داد: با طراحی که فدراسیون انجام داده است عملکرد تنیسورهای ایرانی در مسابقات بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرد و تمام اطلاعات بازی ملی پوشان در اختیار کادر فنی قرار می گیرد تا در مسابقات حساس از بهترین‌ها استفاده کند.
 
رئیس کمیته تیم های ملی تنیس درباره حضور انوشا شاهقلی در جدول اصلی آنتالیا و قرار گرفتن خالدان در جدول مقدماتی گفت: با رایزنی‌هایی که با فدراسیون تنیس ترکیه انجام گرفت و با صلاحدید کادر فنی شاهقلی کار خود را از جدول اصلی شروع می کند که این یک عرف در مسابقات تنیس بین المللی است.
 
وی درباره اردوی تیم ملی بانوان برای حضور در فدکاپ ابراز کرد: هنوز تاریخ دقیق فدکاپ مشخص نشده است اما ملی پوشان دختر از یکشنبه اردوی خود را آغاز کرده اند و صبح امروز پس از تست آمادگی جسمانی به تمرین با توپ خواهند پرداخت.
 
صفتی در پایان خاطر نشان کرد:هم تیم ملی بانوان و هم آقایان از شرایط خوبی برخوردارند و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته نتیجه آن را در مسابقات آتی شاهد باشیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: صفتی ، تنیس ، فرشاد صفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار