خودروی قدیمی مرد تگزاسی در دستان گروه داعش + تصاویر

یک لوله کش تگزاسی پس از انتشار تصاویری از خودروی باریِ قدیمی اش در اختیار تروریستهای داعش، چندین بار به مرگ تهدید شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازوبسایت "کرونیکل،" حدود یک سال پیش، تصاویری منتشر شد که نشان داد خودروی شخصی "فورد اف 250" یک لوله کش تگزاسی، در دستان گروه تروریستی داعش در سوریه قرار دارد. به گونه ای که آرم و شماره تلفن شرکت وی نیز به وضوح در عکس مشخص بود. در این تصاویر از خودروی شخصی به عنوان سکوی حمل سلاح استفاده شده بود. هفته گذشته، صاحب این خودروی باری، از دادگاه درخواست کرد این مسئله را به دقت بررسی کند.  

تصویر این خودروی باری به سرعت در رسانه ها منتشر شد. گزارشها حاکی از آن است که "مارک آبر هالتزر،" صاحب فورد اف 250، چندین بار به مرگ تهدید شده است. مارک از آن پس برای حفاظت از خود و خانواده اش همیشه اسلحه حمل می کند.

گفته می شود شماره شخصی و محل کار مارک – که روی این خودرو هک شده– تاکنون بیش از هزار تماس تلفنی داشته است. این تماس های تلفنی شامل آزار و اذیت و تهدید به مرگ بوده است. مارک گفت این عکس همه زندگی وی را تباه کرده است. به همین دلیل وی درخواست یک میلیون دلار پول از شرکت فروشنده این خودرو در هیوستونِ تگزاس کرد.

طرح شکایت در دادگاه در خصوص چگونگی انتقال خودروی این لوله کش در دستان گروه تروریستی داعش در سوریه است. گزارشها حاکی از آن است که این خودرو 11 نوامبر 2013 (20 آبان 92) در دالاس فروخته شد. سپس این خودرو به هیوستون و از راه ترکیه به سوریه منتقل شده است.

خودروی قدیمی مرد تگزاسی در دستان گروه داعش + تصاویر

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
بیان پراید ببرن تازه وام 25 میلیونی هم بهشون میدن با سود 16 درصد خوبه ها !!!
آخرین اخبار