رکوردشکنی سایپا پس از 450 روز

تیم فوتبال سایپا پس از 450 روز توانست در لیگ برتر به پیروزی 4 گله دست یابد.

رکوردشکنی سایپا پس از 450 روزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران با پیروزی 1-4 مقابل استقلال اهواز در هفته چهاردهم لیگ پانزدهم توانست پس از 450 روز بار دیگر به یک برد 4 گله در لیگ دست یابد.
 
آخرین باری که نارنجی پوشان با این تعداد گل در لیگ برتر تیمی را شکست داده بودند به 28 شهریور 93 باز می گردد، زمانی که سایپا همچنان با نام سایپا البرز به میدان می رفت و در هفته نهم لیگ چهاردهم توانست با گل‌های حکیم نصاری، میلاد میداودی(2 گل) و حامد شیری در ورزشگاه انقلاب کرج از سد شاگردان تازه لیگ برتری شده علی رضا مرزبان در تیم پدیده مشهد عبود کند.
 
حال پس از 450 روز و این بار در ورزشگاه دستگردی تهران شاگردان مجید جلالی با گل های میلاد میداودی، سجاد مشکل پور، علی زینالی و جواد نکونام استقلال اهواز نیمه جام و بدون سرمربی را با تنها گل محمد غلامی بدرقه کردند.
 
در این مدت سایپا با انجام 35 بازی در لیگ برتر آمار 14 برد، 7 مساوی، 14 باخت، 39 گل زده و 44 گل خورده را ثبت کرده است.
 
البته خودروسازان در روز 22 فروردین 1394 با 3 گل صبای قم را مغلوب کرده بودند و حال پس از 237 روز بار دیگر با این اختلاف گل از سد یک تیم لیگ برتری عبور کردند.
 
نکته جالب در مورد پیروزیروز گذشته سایپا این جاست که آمار 9 تیم لیگ برتری دیگر در زدن گل در نخستین روز هفته چهاردهم با تعداد گل‌های سایپا در عدد 4 برابری می کند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار